User Käyttäjä Salasana  

maanantai 23.12.2024 / 05:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
messenger ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kolibri1
Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on neljälle käyttäjälle jaettu kone, jossa XP ja messenger 6.2. Ongelmana on se että itse en halua olla messeng kanssa missään tekemisisssä vaan lapset lähinnä käyttävät sitä.

Kuitenkin joka kerta luodessani yhteyden nettiin(kaapelimod.) tulee mun Outlookin yhteystieto-osioon hurjat määrät jotain messenger käyttäjätunnuksia,joista osa jää vaikka kirjaudun ulos. Näitähän joutuu sitten yksi kerrallaan poistelemaan.

Asetuksista olen poistanut kaikki automaattiset sisäänkirjautumiset ja muut mitkä näyttäisivät vähänkin aiheeseen liittyvän. Messenger-tuotetuki sanoi että kyseessä windowsin ongelma ja Microsoftilla pyöritettiin vaan päätä....??

Millä tuon Messengerin saisi toimimaan niin että mun mennessä sähköpostiin sinne ei noita yhteystietoja ja muita ikkunoita ilmestyisi? Ilman tietysti koko ohjelman poistoa, koska jälkikasvu haluaa sitä käyttää??
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2004 @ 05:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no yksi vaihtoehto on käyttää jotai muutakuin Messenger ohjelmaa ja poistaa messenger käytöstä... esim: Trillian, http://www.trillian.cc/downloads/
joka toimii samassa "verkossa" kuin messenger ja siinä voi käyttää samoja messengerin tunnuksia, lisäksi ohjelma tukee monia muitakin kuten yahoo, aim, irc..

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
anatemus
Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 07:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Mulla on neljälle käyttäjälle jaettu kone
Käytäthän itse eri käyttäjätunnusta, kuin jälkikasvusi?

Messengerin kanssa en hirveästi ole säätänyt, mutta uskon, ettei toisten käyttäjien yhteystiedot näy kaikille käyttäjille.

PS. Ja ehdottomasti lapsille "Rajoitettu tili", niin eivät "vahingossa" asentele jokaista netistä tyrkytettyä spywarea, ainakaan admin-oikeuksilla...

Why use Windows when you can have air conditioning?
Why use Windows, when you can leave through the door?
-- Konrad Blum
hetekka
Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kantsii tarkastaa kirjautuneen käyttäjän asetukset :
ohjauspaneeli -> käyttäjätilit -> valitse muutettava tili (järjestelmän valvoja)täältä voit mahdollisesti poistaa myös kytköksiä messingeriin (.net passporttiin)
---------------------------------------------------
outlookistahan sinulla on raksi pois kohdasta "kirjaudu automaattisesti palveluun Windows messinger"
outlook -> työkalut -> asetukset -> yleiset
Mainos
_
__

_
kolibri1
Member
_
25. marraskuuta 2004 @ 05:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, outlookin asetukset oli kunnossa, mutta tuolla käyttäjätileissä näky pääkäyttäjän alla molempien lapsien mesen käyttäjätunnukset.

Ei silti että niihin olis tarvinnu kajota, sillä sain ongelman pois outlookin messenger asetuksista vaihtamalla: kirjaudu sisään ensiksi tällä tunnuksella--- net.passportin viestintäpalveluun?? Ja laitoin muistaakseni rastin ruutuun ---käytän välityspalvelinta??

Ilmeisesti näistä johtuen ongelmaa ei esiinny, mutta lapsilla messenger kuitenkin toimii....
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > messenger ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy