User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 6.10.2024 / 21:22
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > auttakaa avutonta!! (dvp720sa/02)
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
auttakaa avutonta!! (dvp720sa/02)
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
kovalev
Newbie
_
24. marraskuuta 2004 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oon ny lukenu noi teiän jutut tuosta dvp720sa:sta läpitte, ja muutama juttu jäi "hiukka" epäselväksi..
mitä toi v24, v31, v34,etc. meinaa?
ittellä on tuo samainen 720sa/02, mut en kyllä tiiä et mikä se noista v-jutuista on!?
miten mie saan ne valikot suomenkieliseksi?
oon tehny siihen laitteeseen sen philipsin päivityksen, mut siitä ei ollu mitää apua..
ku mulla ei näy tekstitiedostot ollenkaa siellä valikossa, pelkästää ne avi-kansiot näkyy, vaikka tekstin ja leffan nimi on sama..
tekstitiedostot on sub-päätteellä..
yhdessä leffassa tekstit näky ihan niinku "vahingossa", vaikka tekstitiedostoa ei näkyny ja ne tekstit oli irrallaa liitetty..
oon melko amatööri, niinku näkyy, mut ois aika jees jos joku viittis vähä auttaa!=)
karlin73 ainaki tuntuu olevan melko hyvin perillä näistä jutuista!



dvp720sa
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > auttakaa avutonta!! (dvp720sa/02)
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy