User Käyttäjä Salasana  

perjantai 12.9.2025 / 20:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mpeg2 -- xvid?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
MPEG2 -- XviD?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MiiKKiZ
Member
_
24. marraskuuta 2004 @ 18:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mulla on koneella nyt pari TV-ohjelmaa nauhotettuna hyänlaatuseksi MPEG2-videoksi. Haluaisin kumminkin kääntää nämä XviD:ksi, ja olen jo "VirtualDub MPEG2" -ohjelmalla saanut nämä XviD:ksi käännettyä, mutta laatu on aina huonoa, vaikka laittaisin kuinka ison bitraten :( Olen kuullut jostakin 2-pass menetelmästä jolla ilmeisesti tulisi parempi kuva, mutta kun valitsen XviD-codekin asetuksista tuon 2-pass -vaihtoehdon, se pyytää jotain tiedostoa mistä minulla ei ole harmainta hajuakaan :( Joten nyt, jotkut ketkä paljon tietää videoiden kääntämisestä, voisi ystävällisesti kertoa minulle miten saisin nuo videot käännettyä mahdollisimman hyvälaatuisiksi Xvid-videoiksi, ja suht pienellä tiedostokoolla. Kiitoksia jo etukäteen!
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. marraskuuta 2004 @ 19:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.doom9.org/xvid-vdub.htm
tuossa ohjetta englanniksi.
Eli aluksi tehdään twopass - 1st pass:illa mutta ei aleta vieltä prosessoimaan vaan pistetään se joblistiin ja sitten twopass - 2nd pass ja sitten ja sitten sekin joblistiin ja homma päälle.
MiiKKiZ
Member
_
25. marraskuuta 2004 @ 02:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, koittelen tota kunhan kerkiän. Kiitti!
Mainos
_
__

_
kojakki
Suspended due to non-functional email address
_
29. marraskuuta 2004 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ite en oo viittiny ruveta 2passilla edes kokeilemaan. 12Mbs Mpeg2 tiedostot vedän Virtualdubmodilla 3Mbs Xvidiks, kaikki Xvidin laatuasetukset päällä. En ole kuitenkaan huomannu että tolla yhdellä vedoksella tulis mitenkään erityisen heikkolaatuista.

Leffojen kuvakaappausarkisto -> http://www.kojakki.net/
~kojakki.net~
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > divx, xvid ja muut mpeg-4 -formaatit > mpeg2 -- xvid?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy