User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 23:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > masav
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
masav
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
emule
Junior Member
_
25. marraskuuta 2004 @ 12:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä maksaa ohjelmointilaite?olis tarvetta!
esatii
Newbie
_
25. marraskuuta 2004 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
infinity phoenix, kaupast 75 ecee (hevnet), huutonetistä 61 ecee
MrX83
Suspended due to non-functional email address
_
25. marraskuuta 2004 @ 12:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tootista 69? + 7? postimaksu. Jos ei sitten käy itse noutamassa...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 25. marraskuuta 2004 @ 12:53

masaV
Member
_
26. marraskuuta 2004 @ 02:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
valmis smartmouse/phoenix laite testattuna 36E+postim,1-2? (ei koteloitu)
pelkkä piirilevy ohjeineen +kortinlukumoduli siinä. 17?+postim, 1?
toimii kaikilla iso 7816 standardin korteilla
esim,M2,tit,knot,platinium,yms,
liitetään comm-porttiin ja poweri joko pc:n 12V linjasta/ulkoinen jännitelähde/muuntaja 9-30Vdc.
piirilevyt teetetty tehtaalla ja osat partcolta.
ps.viestit voisi laittaa privanakin :)
eli menet yksityisviestit sivulle+lähetä uusi viesti-kenelle yms. :)


----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. marraskuuta 2004 @ 02:53

Jukkh
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2004 @ 11:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olitko se sinä masav joka joskus näytti kuvankin, kun oli vanhasta infinity 1.3 CM ohjelmointilaitteesta modattu phööniksi malli???
Itelläni on yksi semmonen homehtumassa kaapissa ja voisin ihan piruuttani kokeilla josko siitä sais phööniksin. Muistaakseni siihen tyhjään paikkaan oli tinattu joku uusi piiri, et oisko sul jotain ohjetta heittää????
Käytössähän mulla on inf usb phoenix, mut harrasteena....
masaV
Member
_
26. marraskuuta 2004 @ 13:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole itsellä ollut koskaan inmfinityjä,siksi juuri itse tein omat laitteet kun infinityt liiam kalliita silloin kun itse meinasin ostaa.päätin tehdä itse ja hienosti on toiminut korttien kanssa siitä lähtien.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
Pena33
Suspended due to non-functional email address
_
26. marraskuuta 2004 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noita masaV kauppaamia pruggereita saa VBG:ltä 26euroon kappale Ne on vähän pilipali vehkeitä toisilla toimii ja toisilla ei ollenkaan.

Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
masaV
Member
_
27. marraskuuta 2004 @ 07:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
omani EI ole suora kopio smartmouse/phoenix laitteesta kun olen itse ajankanssa uhrannut siihen paljon kehitykseen aikaa.eli porttien suojaukseen,layoutiin,lisä piireille optioita,yms paljon muutoksia tehty,alkuperäisestä on jo muutoksin paranneltu versio 4,0 menossa omalla kortillani.eli tätä ei voi enää sanoa rimpulaksi mitä netissä jakavat.
seuraava versio olisikin vielä powerin syöttö usbin kautta mutta toisi hintaa aika paljon lisää kun usb liitinkään ei kovin halpa ole että siksi jättänyt turhana vielä pois että hinta pysyisi kohtuudessa ja harrastajien saatavilla.saisihan tuohon vaikka mitä hienouksia vielä,vaikka LCD näytön ja muuta turhaa tinkelitankelia,se vaan nostaisi hintaa turhaan,päädyin itse siihen että pidetään laite mahdollisiman yksinkertaisena että toimii moitteetta ja edullinen.
eipä ole vielä kellään tökkinyt missään koneessa tuo laite eikä tarvii jumppereita/yms, muutella turhaan.myyty jo yli 80kpletta ja yhtään valitusta ei ole vielä tullut.

----------------------
dreambox,finlux 520T,nokia 150,210,triax,philips kaon combo,season+wce/lce,itsetehtyjä seasoneita T poksin sisällä,funprogger+fun 2-6,smartmouse/phoenix itsetehtyjä,M2,tit,goldcard,wafer,simmejä,88cm dish,2LNB.
kemppa
Suspended due to non-functional email address
_
11. tammikuuta 2005 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitoin masaV:lle yksityisempää kyselyä.
temexi
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2005 @ 15:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hehe, hienoa itsekehua... Toivottavasti saat myytyä enemmänkin.=)
tetrapak
Newbie
_
11. tammikuuta 2005 @ 17:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos masav, se itse kasattu laite todellakin toimii!

Onko sulla muita härveleitä kaupan?
Mainos
_
__
 
_
jiopi
Newbie
_
11. tammikuuta 2005 @ 19:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älkää vaan tilatko masaV:ltä mitään. Muualta saa halvemmalla ja ei suostu palauttamaan rahoja vaikka programmeri oli rikki.
afterdawn.com > keskustelu > digitv > digitv - kaikki muut aiheet > masav
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy