User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:30
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > netistä haetut pelit????
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
netistä haetut pelit????
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Probleema
Junior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mua kiinostais et jos mä imuroin netist jonku ps2 pelin, poltan sen dvd levylle ni millä mä saisin sen toimimaan pleikkaril ku mul ei oo mtn mod piiriä tms.. et onks netis jtn systeemiä minkä vois laittaa levylle et sais ne toimiin pleikkarilla?? ja sit ku mul on toi vanha ps2 mikä ei mun mielest lue poltettuja dvd:itä ni toimiiks ne??
Probleema
Junior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
meinaan mä en tiä et mikä versio toi mun on ni sanokaas viel et mistä sen näkee??? x) toi on ollu mulla jo aika kauan,, ainaki puolentoista vuotta,ellei enemmän..
juuzo
Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei voi toimia ilman modipiiriä.
Senior Member
_
28. marraskuuta 2004 @ 15:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä toimii ilman MOD-piiriä, mutta tarvitset jotakuinkin tämän tyylisen "systeemin"

http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?products_id=229

Mutta muuten mitään poltettua levyä et saa toimimaan, koska PS2nen tunnistaa ei tehdas levyt ja näinollen heittää telkkarin ruutuun "please insert PS2 disc" tai jotain sinnepäin.

:.Phantomenium.:
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
28. marraskuuta 2004 @ 20:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainoo vain, että noi "slidehommelit" ovat aivan hanurista.

eejapar
Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 06:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, ite en edes miettinytkään mitään slidehässäköitä. Suorilta modi kiinni vaan niin pääsee tekemään vaikka mitä tuolla. Jos sulla vaan takuu on esim ummessa pleikkarista, niin suosittelen modausta. Takuuhan raukeaa jos menet modin asentamaan/nuttamaan. Ja jos pleikkaan vikaa tulee myöhemmin (modin asennuksen jälkeen sitä ei välttämättä huolita tavalliseen huoltoon), huollossa käyttäminen maksaa saman verran ellei vähemmän esim Shadown:lla kaippa? =)

ROTFLMFAO
zapnic
Member
_
29. marraskuuta 2004 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hdloaderin kautta siten että käyttää hdldumb tai joku vastaava
eli pc kautta ps2 kovalevylle
tai siirtää ps2 kovalevyn tietokoneeseen ja asentaa pelin sieltä

ps.. minkä sortin mod-piiri tämä? http://www.dms3.com/cgi-bin/dms4/site.pl?page=news

gowabunga!!!!!
mikki79
Newbie
_
6. joulukuuta 2004 @ 16:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ainakin toimaa swap-magic ihan moiteetomasti ja sillä voi pelata poltettuja pleikka pelejä ja muuntaa ntsc>>pal versioksi

mut pitää olla molema sekä cd versio että dvd versio levyt

!!!!SWAP-MAGIC!!!
Wilz
Junior Member
_
7. joulukuuta 2004 @ 11:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
!!!!SWAP-MAGIC!!!
ON SYVÄLTÄ!!!
=)
mikki79
Newbie
_
7. joulukuuta 2004 @ 12:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä peruusteella swap-magic on syvältä?
make200
Member
_
7. joulukuuta 2004 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
syvältä koska joudut vaihtelemaan levyjä koneessa

ja ainakin 1 tutulla oli nuo levyt ja toi silti modattavaksi kun ei lähe kaikki pelit päälle
mikki79
Newbie
_
7. joulukuuta 2004 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on ainakin toiminu kaikki pelit.
mut en kyl epäile yhtää etteikö sellasia pelejä ole jokka ei toimi.

nojuu kieltämättä se on aika hankalaa ku pitää levyjä vaihella mut kyl siihenkin tottuu.

toki se mod-piiri voittaa swap-magic in

mitä muuten mod maksaa?
ja paljonko sen asenus maksaa?
eili pajonko tarvii euroja et sen saa?
Mainos
_
__

_
make200
Member
_
7. joulukuuta 2004 @ 15:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no kalliiksihan se tulee jos sen asennuttaa
esim matrix infinity mitä minä käytän maksaa suomes 59€+asennus et jotain 110-120€ tulee maksaan kokonaisuudessaan
mä tilaan piirin ulkomailta n.40€ kuluineen ja laitan piirin ite
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > netistä haetut pelit????

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy