User Käyttäjä Salasana  

tiistai 24.12.2024 / 02:53
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > poropeukalolle hieman foobar2000 apua?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poropeukalolle hieman foobar2000 apua?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Rockie
Suspended due to non-functional email address
_
28. marraskuuta 2004 @ 14:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Foobar on keveä, ja tuntuu, että se on se "minun soittimeni" :) Kuitenkin olen ns. poropeukalo vielä sen käytössä, joten voisiko joku vastata kysymyksiini ja antaa vinkkejä?

Kaipaisin esim. Winampin Mediakirjaston tapaista systeemiä foobaariin. Nyt olen ratkaissut sen, että olen tehnyt soittolistan, missä on kaikki biisit ja lähettelen siihen aina uudet biisit. Se on kuitenkin vaivalloista...
Onko foobarin database-jippo vastaus?
Foobarin asetuksista löytyvä database-kohta kai tarkoittaa, että voi määrittää kohdekansion, mistä foobar kerää tiettyjen audioformaattien mukaan löytämänsä biisit... Olenko oikeassa? Kuitenkaan en pysty asettamaan siihen montaa eri kansiota, niin kuin haluiaisin... vai teenkö jotain väärin?

Toiseksi, console pomppii silmille.
Saan seuraavanlaisia ilmoituksia:

1) Olen lisännyt Kaikki kappaleet-soittolistaani kappaleet kahdesta kansiosta: Musa ja Musa ei jakoon. Kaikki kappaleet-soittolista on tallennettu kansioon Soittolistat. Kuitenkin saan joidenkin biisien kohdalla seuraavanlaisia virheilmoituksia:
INFO (CORE) : opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Soittolistat\Biisi.mp3"(0)
ERROR (CORE) : error opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Soittolistat\Biisi.mp3"(0)

Miksi noin käy?

2) INFO (CORE) : opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Biisi.mp3"(0)
INFO (CORE) : Clipping detected. <--- Mitä tuo tarkoittaa?

3) INFO (CORE) : opening file for playback :
INFO (CORE) : location: "Tiedostopolku\Biisi.mp3"(0)
WARNING (foo_input_std) : mpeg stream error at 10120821 bytes, attempting resync
INFO (foo_input_std) : mpeg stream resync successful

Mitä ylläolevassa tapahtuu?

Suuret kiitokset jos joku jaksaa vaivautua auttamaan (:

Life is expensive and so am I.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. marraskuuta 2004 @ 14:12

Staff Member

32 tuotearviota
_
28. marraskuuta 2004 @ 18:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
1. kohta että tiedostoa ei voi avata, syy voi olla tiedostonimessä

2.http://replaygain.hydrogenaudio.org/player_clipping.html
tuossa tuosta clipping hommasta

3.tiedostossa on vikaa/korruptiota

sen consolen voi ottaa pois päältä asetuksista.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > poropeukalolle hieman foobar2000 apua?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy