eMule ongelma
|
|
Maximus_
Suspended permanently
|
25. marraskuuta 2002 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole löytänyt kunnon vastausta tähän kysymykseen. eMuleen kun hakee serverit ja yrittää päästä johonkin niistä, niin joka servu on muka "kuollut". Onko asetuksissa jotain häikkää vai missä?
|
tika87
Member
|
25. marraskuuta 2002 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Jooh en minäkään oo noihin isoihin(AdaNet sun muut) päässyt...mutta suomiservuun pääsee ongelmitta =P
|
tika87
Member
|
25. marraskuuta 2002 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Niin ja se saattaa johtua jos joku portti ei ole avoinna...jollakin sivulla on joku porttitesti missä voi kokeilla...
|
Maximus_
Suspended permanently
|
25. marraskuuta 2002 @ 11:10 |
Linkki tähän viestiin
|
No mistäs mä sellasia haen?
|
whiteboy
Junior Member
|
26. marraskuuta 2002 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
|
mestari
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. marraskuuta 2002 @ 16:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ilmoittaa "error" kun otan test...
|
Member
|
26. marraskuuta 2002 @ 18:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Toi vähän riippuu sun yhteydestä. Mulla on 256 alla ja Emule toimii loistavasti asetuksilla: Lataus: kapasiteetit+rajoitukset 60kt/s, lähetys:10 kt/s molempiin! Portti varman päälle 80, yhteyksiä enintään toimii toi:2500
Hard limit:500, soft limit 450 ja UDP 100! Näillä mulla vetää 256 ihan täpöstä eli jotain 25 kb/s Down!
|
Maximus_
Suspended permanently
|
26. marraskuuta 2002 @ 18:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu kiitti, nyt toimii vallan mainiosti.
|
tika87
Member
|
27. marraskuuta 2002 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
no ei se 25kt/s iha täpöt kyllä ole =\
itelle ainaki tulee 28-30kt/s...tai tuli...mutta kun emule ei toimi enää =(
|
tommi85
Senior Member
|
5. joulukuuta 2002 @ 07:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla on käytössä 1mt sonera ja lataa emule ihan hyvin ja yhdistää Adalle ja muille huippu servuille. Suomalaisellehan tuo tuntuu yhdistävän parhaiten.
|
Member
|
11. joulukuuta 2002 @ 16:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Itku pitkästä ilosta..:( Meikällä eMule hyyty. Ei toimi enää noilla asetuksilla :( Heittää nyt porttitestissä portille 80 timeoutia. Kyllä eMule serverille yhdistää, mut imuttelee tosi nihkeesti+nopeudet seilaa tai sit tipahtaa melkein nollille. Nortonin firewallhan mulla on alla, mut aikasemmin ei haitannu mitään. Päivitin täs uusimpaan eMulen versioon. Onko kenelläkään mitään ideoita, et saatas eMulen maine palautettua.
|
Member
|
11. joulukuuta 2002 @ 16:55 |
Linkki tähän viestiin
|
koitapa Imeshiä.ja unohda noi aasit
|
AfterDawn Addict
|
11. joulukuuta 2002 @ 19:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeilkaapas http://www.emuleplus.tk osoitteesta löytyvää XModia ja laittakaa ensin perusasetukset kuntoon. Sitten community sharing kohtaan esim FIN tai emule niin etenette puolet nopeammin henkilöiden jonossa joilla löytyvät nämä nimistään. Sitten hyvä keino on laittaa Min slot esim. 10-20 (olettekin varmaan huomannu että ne jolta te lataatte niin lataavat myös teiltä), siis upload speed voi olla edelleen esim se 10 Kb/s. Sitten pientä säätöä save/load sources kohtaan esim. 20 min ja 120 min mielestäni se syö kaistaa jos laittaa esim. 30 min siihen loadiin. Priorityjä kannattaa käyttää eli normaalisti auto priorityllä ja sen mukaan muuttumaan automaattisesti miten hyvin/huonosti sourceja löytyy. Hyvä keino saada kaista kunnolla käyttöön on laittaa reilusti tiedostoja lataukseen.
Presarion kannattaisi opetella käyttämään just niitä aaseja niin voisi kone pysyä puhtaampana ja ei tarvitsisi latailla väärin nimettyjä tiedostoja!
|
Member
|
12. joulukuuta 2002 @ 13:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Jaha, nyt taas eMule rupes puskee kunnolla, niin nopeesti että ihan heikoimpia hirvittää! -> meikän vanhaa mummoa :D Oon ehkä vähän liian kärsimätön. Pitää ehdottomasti kokeilla täs joku kerta tota eMule plussaa. Heittäkää vaan "aasille heiniä", jos uusia oivalluksia+säätöjä havaitsette.
|
Member
|
12. joulukuuta 2002 @ 13:55 |
Linkki tähän viestiin
|
*Lisäys vielä tuohon edelliseen* Pistin täs pari päivää sitten Sonerallekin viestiä menemään et mikä oikein mättää ku netti meinaa hyytyä.
Nyt oli tullu Soneralta vastaus, että täällä on tällä hetkellä verkkovika, jota selvitetään parhaillaan. Syytin siis eMulea aivan suotta! :)
Samalla kysyin Soneran kantaa tiedostonjako-ohjelmiin. "Tiedostonjako-ohjelmia voi käyttää. Kannattaa huomioida, että koneen käyttämä ip-osoite voi vaihtua uudelleenkäynnistyksen yhteydessä." Että tässä nyt sit imutellaan ihan Soneran luvalla ;)
|
Member
|
12. joulukuuta 2002 @ 14:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitokset vihjeestä ! laitoin just latautuu ton aasin , mitä juppe22 kehotti ja yritetään opetella käyttämään sitä ,koska on niin hyvä? niinpä, löytyiskö tähän joltain "emule for dumies" because silent bob is dead ? eikä suostu kirjautumaan sisään(molemmat silent bobit on kuollut?)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2002 @ 16:28
|
Mainos
|
|
|
Member
|
12. joulukuuta 2002 @ 16:42 |
Linkki tähän viestiin
|
ajoin ton portti testin läpi ja ilmottaa palomuuri ongelmaa ,enkä löytänyt emuulista kohtaa mistä sen vois säätää...ja eipä tarvinnutkaan unohdin vain ton softan jälkeen uudelleen käynnistään koneen (XP) kun se sitä ei aina vaadi vaan asentaa softan ja ilmoittaa että sulla on uusia ohjelmia käytössä, mutta ei sit toimikkaan ennen uudelleen käynnistystä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. joulukuuta 2002 @ 17:44
|