User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 23:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > .avi tiedostoissa ei kuulu ääni
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
.avi tiedostoissa ei kuulu ääni
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hobsu
Newbie
_
1. joulukuuta 2004 @ 14:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli ainakin .avi tiedostoissa ei kuulu ääni voi niitä olla muitakin, mutta en ole löytänyt siis se ei ole ongelmana kaikissa vaan joissakin olen imuroinut sen ohjelman jolla saa kaikki äänet kuuluviin ja BSPlayer heittää erroria "File is corruptead! Seeking will be very slow!" noin se heittä aina ku avaa jonkun tiedoston BSPlayerlillä jossain clipissä toimii äänet joissain ei toi juttu ei lähe pois vaikka oon poistanu ohjelman ja asentanu uudestaan.
psymbiote
Senior Member
_
1. joulukuuta 2004 @ 15:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
"BSPlayer heittää erroria "File is corruptead!" tuo ainakin tarkoittaa sitä että *.avi on vielä keskeneräinen, eli ei ole vielä latautunut loppuun tms.
Staff Member

32 tuotearviota
_
1. joulukuuta 2004 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi ilmoitus tulee vissiin välillä muutenkin tuossa BSPlayer:issä.
Kannattaa GSpot:illa vielä katsoa että sopiva codec kyseiselle audion pakkaukselle on olemassa.
jpekkam
Suspended due to non-functional email address
_
1. joulukuuta 2004 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Päivitä Bsplayer
http://www.bsplayer.org/

Gspot ohjeen löydät täältä
http://www.jpekkam.com/gspot.php

Itelläni näkyy ja kuuluu kaikki .avi:t ja mulla on:

- FFdshow
- Xvid
- DivX
- AC3
- OGG
- Ja soittimena Bsplayer
Mainos
_
__

_
Hobsu
Newbie
_
1. joulukuuta 2004 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DivX Tolla se toimii, mutta tekstejähän ei siihen saa :D kokeilen jos onnistuis joku säätö mielestäni mulla on kyllä toi uusin, mutta jaa :D
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > .avi tiedostoissa ei kuulu ääni

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy