TAPPI OHJAUS!
|
|
onkonäin?
Member
|
1. joulukuuta 2004 @ 15:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Heps!
Miten NHL 2005 pelissä saa ohjattua ristikolla eikä noilla tapeilla?
Oon pelannu 15 vuotta lätkä pelejä aikoinaan vanhalla sega megadrivella ja nyt jo monta vuotta tietokoneella ja siis aina olen pelannut ristikolla. Nyt alko tietokoneesta teho hyytyy ja ostin pleikkarin ja siihen tottakai NHL 2005 pelin, mutta ei tosta pelaamisesta tuu yhtään mitään noilla tapeilla.
Onko joku muu PS2 ohjain jolla voin pelata ristikolla? Saanko millään tavalla, esim. tietokoneen ohjaimia pleikkariin. Tai onko mitään muuta tapaa miten saan ton ristikon toimimaan NHL 2005 pelissä.
Jos ei mitään tuu mieleen, voitteko kertoa mikä on viimeinen pleikkari kakkoselle tehty NHL peli, jossa ristikko vielä toimi.
Kiitoksia kovasti vastanneille.
|
eejapar
Member
|
2. joulukuuta 2004 @ 08:56 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuosta uudesta en tiedä.. Olen vasta hankkimasssa sitä. ;)
Mutta mulla on hyllyssä esim NHL2002 ja siinä toimii ristikko ja se on muutenkin monen mielestä paras NHL-sarjan PS2 peli. =) Ei valittamista...Noh, itse pelaan tateilla koska ohjaus on siten paljon tarkempaa eikä sormikaan väsy niin paljoa. =P
Suosittelen opettelemaan pelaamaan tateilla, mitäs jos seuraavasta pleikkarista yms konsolista puuttuu kokonaan ristikko? =D
ROTFLMFAO
|
onkonäin?
Member
|
2. joulukuuta 2004 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiiko NHL 2003 pelissä ristikko-ohjaus?
|
eejapar
Member
|
2. joulukuuta 2004 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Sen verran voin sanoa, että NHL 2003 ja 2004 (ja 2005) esimerkiksi sai huonommat arvostelut kuin 2002... ;)
http://ps2.ign.com/reviews/?constraint.grid.sort=game+title&constraint.grid.sortorder=asc&constraint.grid.letter=N <<<< tuolta löytyy esim arvostelut
Siitä huomaa, että aina uusin ei ole paras. ;)
Parin kaverin kans ollaan tota 2002sta pelattu monta vuotta ja ei ole mikään tarve ollut vaihtaa. Nyt vaan ajattelin vaihtaa sen tohon uusimpaan. =) 2004 olen kokeillut ainoana noista uusimmista ja ei vaikuttanu ainakaan yhtään paremmalta. Toivottavasti 2005 korjaa asian.
[EDIT] Jos hyvän lätkän halvalla haluat, niin tuo 2002 maksaa jotain 10e. Multakin voit ostaa sen sillä. ;) [/EDIT]
ROTFLMFAO
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2004 @ 11:03
|
onkonäin?
Member
|
3. joulukuuta 2004 @ 08:30 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu tilasinkin jo netistä ton pelin 12 eurolla.
Ihanaa päästä pelaamaan taas ristikolla. Noi tapit tekis mieli työntää ps2-tekijöiden anaaliin. =D
Entä jos mä ostan sellasen PS2 ohjaimen missä ei ole tappeja vai onko sellaista olemassakaan? Mitenkäs sellanen toimii NHL 2005 pelis?
|
eejapar
Member
|
3. joulukuuta 2004 @ 08:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei sellasia taida olla. =( Onneksi. =P =D
Mutta yhden illan harjoittelun jälkeen varmasti osaat pelata myös tateilla. ;)
ROTFLMFAO
|
onkonäin?
Member
|
3. joulukuuta 2004 @ 08:52 |
Linkki tähän viestiin
|
No nyt oon pelannu 2 viikkoa ja yhtä surkeilta nää tatit näyttää. FIFA 2005 on loistava peli, koska siinä toimii molemmat.
|
eejapar
Member
|
3. joulukuuta 2004 @ 09:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Jahas.
Hehe, tohonkin annan vaihtoehdon: Älä koske niihin fifa sarjan peleihin. =D Onhan ne juu kivaa ajanviihdettä mutta realistisesta jalkapallosta kaukana. =P Pistäs kuule Pro Evolution Soccer 4 (tai 1-3) pleikkariin ja muuta et sen jälkeen enää pelaakaan. =) Uiui maailman paras (jalkapallo)peli!
ROTFLMFAO
|
H.Moilane
Junior Member
|
26. joulukuuta 2004 @ 13:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Nostetaas tämä ketju ylös, nimittäin itselläni on täysin sama ongelma. Olisko tietokoneelle mahdollista saada tota ristikkoa toimimaan NHL 2005:een?
Ei vaan pysty pelaamaan tateista kun on aina pelannut ristikosta..
|
Mainos
|
  |
|
eejapar
Member
|
27. joulukuuta 2004 @ 09:07 |
Linkki tähän viestiin
|
No saat jos osaat koodia vääntää ja kääntää. ei muutaku muokkaileen pelin sorsakoodia... =D
(eli ei se ristikko toimi käsittääkseni edelleenkään)
ROTFLMFAO
|