User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 bittorrent pelit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2 Bittorrent pelit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Jounas
Newbie
_
2. joulukuuta 2004 @ 06:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii oon haken bittorrentil pelejä niin kaikki on toimin ihan hyvin. mutta 2 viimistä peli mitkä oon hakkennu ni on tullu ongelmia. eli kun yritän purkaa sitä tiedostoa niin se vaatii jotaa passwordia...mistä repäsen kumpaakiin peliin passwordit?
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2004 @ 07:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
Jounas
Newbie
_
2. joulukuuta 2004 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no annappas mulle linkki mistä löytyy vastaus.
mä ainaka mitää löytän :p
miki
Suspended due to non-functional email address
_
2. joulukuuta 2004 @ 12:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paikallisesta pelimyymälästä löytyy eikä tarvii mitään salasanoja :)
Jounas
Newbie
_
2. joulukuuta 2004 @ 12:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
haaheheahea varmasti löytyy :p en ollu vaa maksaas niitä hintoja ;D
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
2. joulukuuta 2004 @ 18:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hae tollainen Zip Password Finder,saat purettua salasanan.Pieni varoituksen sana,ennenkuin aloitat purkamaan passua,niin lue teksti alta ja mieti kannattasko sittenkin käydä ostamassa kaupasta.

Erään testaajan kertomaa:
"Omassa zip-tiedostossani on muistaakseni 12 pientä kirjainta. ZPF kokeilee parhaillaan 7-kirjaimisia salasanoja ja ehtinee niissä kohta f:llä alkaviin. Yhdistelmävaihtoehtoja on niin paljon, ettei niiden summa mahdu ohjelman ikkunaan. Salasanan löytymiseen kuluu aikaa ZPF:n arvion mukaan yli 60 miljoonaa päivää, eli n. 170 000 vuotta."

Lähde:http://koti.mbnet.fi/chakram/zip.php
Muistin virkistämiseksi:http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. joulukuuta 2004 @ 18:10

KarathC
Suspended due to non-functional email address
_
3. joulukuuta 2004 @ 06:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kannattais varmaan katsella niitä ladattuja tiedostoja hiukan enemmän, yleensä siellä lukee jotain että "Password here" tai vastaavaa. ja netistähän ne passut löytyy. sivuston osoitteen löydät niistä ladatuista tiedostoista.
liikaa vaivaa mun mielestä, kaupasta saa ja kun ostaa oikeasta paikasta ni ei tarvii edes niitä noku hintoja maksella.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. joulukuuta 2004 @ 17:55

Mainos
_
__

_
eejapar
Member
_
3. joulukuuta 2004 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla oli tossa samantyyppinen ongelma kun pirun isossa (melki 2GB) rarrissa oli password. Enkä tiedä miksi, joku fiksu taas söhlänny... =P

Nuo yleisimmät rar/zip yms passwd crackerit ei toimineet, koska ne valitti että liian iso passwd, ei pysty venyyn... =D

Sitte otin googlen kuulkaas käteen ja n. 15min etsinnän jälkeen joltain ulkomaalaiselta foorumilta löytyi passu. Ja toimi. On näitä samoja ongelmia muillakin. :)

Ei se niin vaikeaa ole kun silmillä kattoo. Ja jos ei viitsi/jaksa on yms laiska, sitte kaupasta hakeen sellanen versio missä ei ole passua paketissa. ;)

ROTFLMFAO
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 bittorrent pelit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy