User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 13:06
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kuva näkyy power dvd:ssä, mutta data ei näy kun avaa levyn
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kuva näkyy power dvd:ssä, mutta data ei näy kun avaa levyn
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Laski
Newbie
_
6. joulukuuta 2004 @ 17:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli power dvd pystyy pyörittää kyseistä elokuvaa ja se on itse kuvattu häävideo mutta kun koitan tehdä toista kopio siitä mikään ohjelmistä ei löydä levyltä mitään. Myöskään kun avaan levyn en nää siel mitää. Missä voisi olla vika.
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. joulukuuta 2004 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
millä ohjelmalla tuo levy on tehty?
Laski
Newbie
_
6. joulukuuta 2004 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tota tosta mulla ei oo tietoo se on kaverin tekemä mutta kun se ei ees pyöri yhessäkään normaalissa dvd soittimessa ni heitti sen mulle kateltavaks jos saisin jotain tolkkua siihen, mutta kun ei pääse käsiks itse videoon. Mutta koti oloissa se on tehty et eiköhän se oo ihan jollain nerolla tai freeware softalla duunattu.
Laski
Newbie
_
6. joulukuuta 2004 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sit toi on dvd-rw en tiiä onks sil mitää merkitystä, ton ongelman kanssa.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
7. joulukuuta 2004 @ 04:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeillu tunteeko Gspot, tms. levyn?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > kuva näkyy power dvd:ssä, mutta data ei näy kun avaa levyn

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy