User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 22:45
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > onkohan mun dvd-soitinta mahdollista laittaa "aluevapaaks"?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Onkohan mun dvd-soitinta mahdollista laittaa "aluevapaaks"?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
spetteri
Junior Member
_
27. marraskuuta 2002 @ 05:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostin tossa äskettäin Anttilasta halppis vehkeet kotiteatteria varten. Paketti oli Sansui RZ9700 av dvd-viritinvahvistin kuudella kajarilla. Tuli näin jälkeen päin mieleen että voisinkohan mitenkään tehdä tosta dvd-soittimestani aluevapaata.
Jos jollain on tietoa kyseisen soittimen "virittämisestä" niin antaa palaa...
Member
_
27. marraskuuta 2002 @ 05:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo...
1. press the remote "DISPLAY" 4 times,
2. press "SUB PIC" 4 times,
3. press "MEM" 6 times,

LCD will show text "SET REGION"

4. press "0" for all code

spetteri
Junior Member
_
27. marraskuuta 2002 @ 05:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitoksia erittäin paljon...pitää laittaa illalla laite kuntoon.

ps. kiinostas myös tietää että mistä löysit ohjeet tohon, itse etsin sitä vaikka mistä mut en löytänyt.
Mainos
_
__

_
Member
_
27. marraskuuta 2002 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.vcdhelp.com
Sieltä saa moneen paikkaan avun.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > onkohan mun dvd-soitinta mahdollista laittaa "aluevapaaks"?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy