User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ja webkamera??
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 ja webkamera??
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Probleema
Junior Member
_
8. joulukuuta 2004 @ 14:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko mahdollista että jos mä nyt ostasin sen singstar pelin ja laittasin mun tietokoneen webkameran pleikkarin usb-porttiin kiinni ni tunnistaako singstar sen eyetoy kameralla???
Oon miettiny jo pidemmän aikaa tällasta ku jotku kaverit on puhunu mulle et se eyetoy toimis tietokoneessa ni miks koneen kamera ei pleikkaris???
eejapar
Member
_
13. joulukuuta 2004 @ 05:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Arvelen, että juuri tuon "miksei?" -kysymyksen takia suunnittelijat on Sonyllä miettineet tämän asian. =D Jotta ihmiset saataisiin ostamaan niiden tuotteita.

Elikkä siinä kamerassa voi olla jotain softaa sisällä, mitä peli tarvii toimiakseen kameran kanssa.

Joten tämän takia käyttäjät eivät voi käyttää tavallista webkameraa pelaamiseen, uskoisin. =(

Tosin, tämä on pelkkää arvailua. JOKU voisi varmistaa asian kokeiltuaan jos omistaa jonkun eyetoy pelin ja pcn webbikameran. =)

Itse en ole "varmuuskopioscenessä" kyseisiä pelejä nähnyt liikkuvan. ;)

ROTFLMFAO
Probleema
Junior Member
_
19. tammikuuta 2005 @ 13:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo,, mä koitin tätä hommaa singstaril ni ei tunnistanu pleikkari mun webkameraa.... harmi :(
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 ja webkamera??

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy