User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 26.1.2025 / 10:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ulkoinen dvd +-r/rw
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ulkoinen dvd +-r/rw
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
samppaa
Junior Member
_
8. joulukuuta 2004 @ 16:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen etsiskellyt ulkoista polttavaa dvd-asemaa, joka polttaisi kaikkia levyjä. Pääasiassa se tulisi käyttöön G4 mäkkiin (os9), jolla polttelisin audioa ja tiedostoja sessioista. Toiseksi käyttäisin sitä joskus myös kotona PC:ssä (xp). Kytkentä tapa olisi firewire.

Ongelma on, ettei tahdo tuollaista löytyä. Joku ei toimi mäkillä ja joku ei polta kaikkia levyjä. Joten auttakaapa ja laittakaa mahdollisia asemia ja kauppoja mistä saa. Kaikki käy: laadukkaa ja halvat. Jos löytyy speksit ni se on aina plussaa.
dominode
Account closed as per user's own request
_
9. joulukuuta 2004 @ 08:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itte olen ja suunnitellut ostoa.
Tämä olen itse katsellu:
http://www.plextor.be/products/px-716uf.asp?choice=PX-716UF

On hiukan enempi hintaa, mutta ittelläni on hyviä kokemuksia plextorista. Joten ajattelin pysyä samassa merkistä.

Laciella olisi myös mielenkiintoisia malleja:
http://www.lacie.com/fi/products/range.htm?id=10014
samppaa
Junior Member
_
9. joulukuuta 2004 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti! Plextor ei tainnu olla yhteen sopiva macin kans, mut noilla päästään alkuun.
Mainos
_
__

_
dominode
Account closed as per user's own request
_
10. joulukuuta 2004 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu ei näköjään.

Mutta tolla Laciella löytyy myös MAC yhteensopivia asemia. Kohtuu hintaisempiakin kuin tuo Plextor.
Ja ihan hyvät ominaisuudetkin luvataan.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > ulkoinen dvd +-r/rw

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy