User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 11:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out ei toimi sähköiskun jälkeen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
TV-Out ei toimi sähköiskun jälkeen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Dude84
Suspended permanently
_
9. joulukuuta 2004 @ 19:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olin liittämässä komposiittikaapelia tv:stä näytönohjaimen s-video liitäntään ja koskin vahingossa kaapelin päähän ja sain pienen sähköiskun ja nyt tv outin kuva on täyttä hyppivää värisotkua :(

Miten saisin tv outin taas toimimaan?
Näytön-ohjain on radeon 9600xt.
TV-out on siis aikaisemmin toiminut hyvin.
AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
9. joulukuuta 2004 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En usko, että siitä on mennyt rikki. Kokeile uusimmat ajurit aina. Käytitkö tv-outtia ihan hiljattain niin että se toimi?
Dude84
Suspended permanently
_
9. joulukuuta 2004 @ 19:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen käyttänyt hiljattain ja samoilla atin ajureilla.
Toista johtoakin olen kokeillut mutta sama sotku näkyy silläkin.
Olen kokeillut käynnistää koneen uudestaan ja olen asentanut näyttiksen ajurit uudestaan.
Kuva vaan hyppii hulluna ja työpöytää näkyy vähän.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 9. joulukuuta 2004 @ 20:35

AfterDawn Addict

23 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2004 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarkista tv:n kanava-asetukset. Onko oikea signaali jne.
Dude84
Suspended permanently
_
10. joulukuuta 2004 @ 21:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
TV:ssä oli oikeat asetukset.
Ei niitä edes pahemmin voi tuossa 20v vanhassa telkassa muokata :)

Nyt tv out toimii,vaihdoin toisen s-video>komposiitti adapterin niin heti toimi :O
Johtuikohan siitä vai ajureiden uudestaan asennuksesta.
muumitalo
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 21:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin kikkailin adapterin kanssa, ja sain pienen sähköiskun jolloin en saa kuvaa näkymään millään! Olen yrittänyt vaihtaa ajureita, ja käynnistää konetta uudestaan mutta mikään ei auta. Ilmeisesti joko johto tai adapteri on rikki
Mainos
_
__

_
jarimaat
Newbie

1 tuotearvio
_
15. joulukuuta 2004 @ 08:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itellä hajos tv:stä scartliittimen piirisarja ku tölväsin sitä sormella vaikka tv oli jo suljettu. Eli kannattaa varoa. Ei mikään ihme jos ne hajoo. Mulla meni kuiteski vielä takuun piikkiin ;))
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > tv-out ei toimi sähköiskun jälkeen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy