User Käyttäjä Salasana  

torstai 22.5.2025 / 01:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi parempi!!!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
KUMPI parempi!!!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
remedy69
Newbie
_
10. joulukuuta 2004 @ 07:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
KUmpi kannattaisi ostaa jos haluisin nykypelien toimivan hyvin.!!?? hp t750fi vai hp t749fi??? Saisin todella edulliseen hintaan..KErtokaa kokemuksia!!! http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/fi/ho/WF25a/35735-364181-1279291-1279291-1279291-9670377.html

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
10. joulukuuta 2004 @ 08:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä on edulliseen hintaan ? Kokemuksia en osaa kertoa,kun kartan kuin ruttoa noita "Plug and Pray" koneita.Jos jossain vaiheessa noita pitää laajentaa,niin ei aina mene ihan kivuttomasti,tahtovat välillä "hylkiä" vieraita osia.Oletko laskenut,että saisitko kasattua itse koneen sillä rahalla jonka olet maksamassa tuosta pakettimyllystä ?

- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -
AfterDawn Addict

4 tuotearviota
_
10. joulukuuta 2004 @ 08:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hp t750fi:ssä olisi paremmat laajennus ominaisuudet jatkoa ajatellen (16xPCI-express ja 4x Dimm), lisäksi nopeampi S-ata kiintolevy.

mut suosittelen et ostaisit ns.kloonikoneen eli koneen joka ei ole merkkikone.
Saisit itse määräillä esim. minkä näytön ohjaimen otat(molemmissa alimitoitetut näyttikset pelaamiseen), ja päivitys jatkossa helpompaa kun kone olisi standardi osilla tehty eikä kuten melkein kaikki merkkikoneet joita hankala päivitellä yleensä mm. poweria ei voi vaihtaa isompaan. tämä minun mielipide..

Share, Share and Share..

http://portal.tuffnet.org/ <-Tuffs Forum
kkuula
Senior Member

6 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2004 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä tuommosen valmispaketin hinnalla yleensä aina kassaa erittäin tehokkaan kokoonpanon ite.
Jigger
Member
_
12. joulukuuta 2004 @ 09:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kerron kokemuksia. Kokoa oma paketti, niin säätät rahaa ja lopputulos on paljon parempi.
gurkku
Suspended due to non-functional email address
_
13. joulukuuta 2004 @ 11:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en ostaisi tollasia marketti-koneita...Parempia saa aln liikkeistä. Jos siis ei osaa itse koota...

Use firefox!
Mainos
_
__

_
Member
_
13. joulukuuta 2004 @ 14:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Samaa mieltä kuin edelliset: suosittelen unohtamaan molemmat ja kokoamaan oman paketin, mutta jos noista on pakko valita, niin t750fi.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > kumpi parempi!!!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy