User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 09:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n rippaukseen menevä aika?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DVD:n rippaukseen menevä aika?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
cantona2
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 12:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli kuulin tässä että joulupukki olisi tuomassa lahjaksi uutta polttavaa asemaa ja ajattelinkin tässä jo etukäteen tutustua polttavan dvd-aseman mahdollisuuksiin. Erilaisia oppaita ja keskusteluja on tullut luettua mutta tätä hieman kyselisin tarkemmin.

Mikä on suunnilleen yhden normaalin (DVD-5) elokuvan rippaamiseen menevä aika? Sekä mitä menetelmää itse suosittelisitte tuohon? Luin tuota DVDR-oppaita stickyä ja siellä sekä muuallakin suositellaan/ehdotetaan sitä DVD Decrypter -ohjelmaa.

Vielä lopuksi kyselen että eikös tuon DVD Decrypter -ohjelmalla tehdyn imagen voi polttaa Nerolla?

Noobi kiittää ;)
dolmo
Junior Member
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekin olen noobi ja päässyt vasta polttelemisen makuun.

Decrypterillä olen iskenyt leffan koneelle ja tarvittaessa dvd-shrinkillä sitten pakannut tiedostoja jonka jälkeen polttanut decrypterillä dvd:lle.

Koko hommaan menee aikaa karkeasti arvioiden yksi tunti??? Korjatkaa jos olen väärässä.
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla menee DVD-9 levyn rippaamiseen DVD-5 levyks DVDshrinkillä n.2tuntia (mukaanlukien deep analysis), riippuu vähän elokuvan koosta. DVD-5 levystä imagen tekeminen kestää ehkä ½ tuntia

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
Mainos
_
__

_
Senior Member

47 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäli tarvitsee pakkailla, niin menee noin tunti polttoineen. Ilman pakkauksia rippaukseen ja polttoon vajaa puoli tuntia aseman nopeudesta riippuen.

DVD-leffan kääntöön Xvid tai DivX muotoon menee koneen nopeudasta riippuen noin 5 tuntia.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > dvd:n rippaukseen menevä aika?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy