User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 11:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > )600sapphire atlantis ja taulu-tv dvi liitäntä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
)600Sapphire Atlantis ja Taulu-TV Dvi liitäntä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
vaattre1
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt noita kahta yhteen liittää, mutta ei oo onnistunut. Näyttö menne pimeeksi, kun liittää Dvi kaapelin kiinni ja TV:ssä on vain värikästä värinää. Mulla on käytössä Xp SP2 ajurit koneessa. En ole löytänyt sitä klooni juttua sieltä ATI:n näyttö valikosta. Saako tuota Dvi liitäntää toimiin vai pitääkö vaihtaa S-videoon. Mutta kun tuli hankittua tuo kaapelikin ja eikös se ole parempi liitäntä tuo Dvi? Kommentteja.
vaattre1
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin toi näytönohjain on Radeon 9600 Sapphire Antlantis. Tuossa räpläsin asetuksia ja huomasin, että mulla 2. näyttönä tää monitori ja 1. näyttönä Plug and play monitori. Nyt kuitenkin näytön asetuksiin vaikuttaa se mitä tekee tohon 1:seen eli plug and play monitoriin. Yritin vaihtaa sitä , mutta eipä onnistunut näyttö levis vaan. Vaikuttaako tämä tuohon TV:n liittämiseen oneeseen?
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2004 @ 13:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Tuolta laittanut sen näytön päälle?
vaattre1
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei mulla oo valittavissa kuin tuo monitori, muut on harmaana ja ei mulla oo siinäkään noita vihreitä nappeja. Katoitko tota mun toista kysymystä, vaikuttako se asiaan? Siis jos mä paan johdon kiinni niin monitori menee pimeeksi. Ja vielä oisko noi ajurit sit vanhat. Ei hirmu vanhat oo päiväys 12.12.2003
vaattre1
Newbie
_
12. joulukuuta 2004 @ 14:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja kaapelista vielä. Mulla on näytönohjaimessa ja TV:ssä DVI-I dual link liitin molemmissa. Kaapeli on DVI-D single link. Pitäis ne kyllä käydä, mutta kertokaahan jotka tiedätte.
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2004 @ 19:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko sekä DVI että VGA(SUB) kaapeli kiinni näytönohjaimessa kun käynnistät koneen?
DVI on laadultaan parempi kuin s-video.
Uusia ATI ajureita ja control panelia kokeillut?
vaattre1
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 07:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis mulla oli DVI/DVI kaapeli. Lähetin sen takaisin ja tilasin S-video kaapelin, sitten uusi yritys. Noista ajureista pitikin kysyä, kun haluasin suomenkielisenä ja ei löytynyt kokonaista pakettia vaan sellainen missä oli kaikki osat erikseen. Mitä niistä pitää valita?
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2004 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Control Panel ja Display Driver riittää.
http://www.ati.com/support/driver.html
(eli tuolta aluksi käyttöjärjestelmä, graphic driver ja radeon family)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2004 @ 09:22

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > )600sapphire atlantis ja taulu-tv dvi liitäntä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy