User Käyttäjä Salasana  

perjantai 7.2.2025 / 15:03
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > leffat näkymään tv:stä geforce 2mx
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
leffat näkymään tv:stä geforce 2mx
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Reinold
Newbie
_
13. joulukuuta 2004 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lukenut varmaan jokaisen viestiketjun, mutta en löytänyt niistä vastausta. Mulla on GeForce 2MX, mitä asetuksia mun pitää muuttaa että saan elokuvat näkymään töllöstä. En löydä mistään niitä kloonaus jutskia. Jos joku viittis auttaa tyhmää, niin olisin tod. kiitollinen. Sain kuitenkin jo työpöydän taustakuvan näkymään töllöstä, mutta mitään muuta ei sit näkynytkään. Ja joskus aiemmin sain kuvan näkymään tosi hyvin, mutta sitten piuha oli kaverilla lainassa aika kauan... enkä enää muista niitä asetuksia :( eli on mulla ainakin oikeanlainen johto.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. joulukuuta 2004 @ 13:40

Staff Member

32 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2004 @ 14:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Reinold
Newbie
_
14. joulukuuta 2004 @ 02:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kiitti.. enpä ollut tuota huomannut. Jostain syystä en vaan pääse siihen klooni vaiheeseen asti... tulee keltainen kolmio jossa huutomerkki.. täytyy tutkia asiaa
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > tv-out -ongelmat ja -keskustelu > leffat näkymään tv:stä geforce 2mx

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy