User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 10:13
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec-2510 polttonopeus alemmaksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
NEC-2510 polttonopeus alemmaksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
JT_Kirk
Member
_
14. joulukuuta 2004 @ 12:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Semmoinen ongelma tässä että pitäisi saada DVD levyjen polttonopeus alemmaksi että saisi edes jonkinlaista laatua aikaan halpalevyille poltellessa. Mitenkäs tämä onnistuisi?

Kaikki poltto-ohjelmat joita olen kokeillut eivät anna alle nelinkertaisella nopeudella polttaa. Uusi firmware? Ja mikä?
JT_Kirk
Member
_
14. joulukuuta 2004 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis ehkä olen ymmärtänyt jotain ihan väärin sillä kyllä tuolta jostain foorumilta luin että joku polttaa tällä nopeudella x2
JT_Kirk
Member
_
15. joulukuuta 2004 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh luulis siä ny notta joku tietää... on se Nec nyt sen verran suosittu merkki.
juuso65
Member
_
17. joulukuuta 2004 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en tiedä millä ohjelmalla poltat , mutta kyllä minun nec poltaa sekä nerolla että dvddecrypterillä 2,2.4,4,6,8 kertaisilla nopeuksilla kun vaan valitsee valikosta polttonopeuden.....

ps. firmwareksi olen vaihtanut tämän herrien tekeleen... 2k5107v2b5dl

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 17. joulukuuta 2004 @ 07:18

JT_Kirk
Member
_
17. joulukuuta 2004 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
OK kiitos vastauksesta. Pitää kokeilla stten vaikka tuota mainitsemaasi firmwarea sillä olen tässä kokeillut mm. noita ohjelmia ja mikään ei anna polttaa alle nelinkertaisella nopeudella.
JT_Kirk
Member
_
17. joulukuuta 2004 @ 08:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Muuten hyvä, mutta tuo firmware asentaja sanoo että tuo on 2500Ata varten ja ei suostu asentamaan...
JT_Kirk
Member
_
17. joulukuuta 2004 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jaahas sorry, löysinkin ohjeet... Nyt pitäisi vain saada jostain hommattua toinen cd asema tai levykeasema jotta voin flashata tuon...
Mainos
_
__

_
JT_Kirk
Member
_
20. joulukuuta 2004 @ 09:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi tosin olla (vai voiko?) että ongelma johtuu siitä että levy on sellainen että sille ei voi polttaa muulla nopeudella kuin 4...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nec-2510 polttonopeus alemmaksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy