User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 05:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung sgh-p510
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Samsung sgh-p510
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member
_
14. joulukuuta 2004 @ 18:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kukaan saannu tossa puhelimessa easygprs:ssää toimimaan?

Mulla ei ainaskaan tunnista puhelinta kaapelilla eikä
irda hässäkällä.... Näyttäs ainakin matkapuhelin foorumilla olleen muillakin samaa ongelmaa...
Rawman
Member

1 tuotearvio
_
16. joulukuuta 2004 @ 18:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Jos olet yrittänyt myytipaketissa olevalta cd:ltä asentaa toimivia ajureita, teet turhaa työtä. Ne ei toimi.
Suomen Samsungin sivuilta ei apuja löydy, käännämme katseen länteen, ruotsin maalle!

Meni osoite vähän pitkäksi, mutta tuolta löytyy toimivat softat easy-gprs:ään!

http://www.samsung.com/se/support/productsupport/download/Model_Select.aspx?type=Mobile+Phone&typecode=18&subtype=Mobile+Phone&cmssubtypecode=1805&model=SGH-P510&filetype=SW&language=

Kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin...
vesaZ
Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 17:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hain tuon easygprs jutun. muuten toimii mutta en saa aukaistua sitä kuvan lähetys tai äänen lähetys hommelia mikä on vikana voisiko joku kertoa.
Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 15:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan nyt vaan muillekin 510:n omistajille, että jos on häikkää easygprs:sän kanssa, niin win xp+sp2 on toimimaton yhdistelmä sille.

mullakin infrapunalla win xp home ja sp2 asennettuna toimii kaverin olympia malli ku junan vessa.

Mut kun laitto oman 510:n niin jo loppu pelaaminen, kuulostaa oudolta, mutta uskoin itsekin kun asensin rinnalle xp pro:n ja sp1:sen niin pelas ku Mannerheimin sotasuunnitelmat:)
Rawman
Member

1 tuotearvio
_
28. joulukuuta 2004 @ 20:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Mulla ei toiminut sp1:n kanssa ennenkuin asensin nuo ruotsin samsungin sivun ajurit. sp 2:n kanssa en ole edes yrittänyt.

Sp 2:n kanssa taas ei tunnu toimivan mikään muukaan kunnolla, ainakin mitä eri foorumeilla on käyttäjien kommentit ko. paketista. Hyvin harva on ollut/on tyytyväinen sp 2:een...

Kerran luulin olleeni väärässä, mutta erehdyin...
vesaZ
Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 19:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuinka tuon saa että se on connect ku sen vissiin pitäis olla niin ja mulla on että offline ja on xp ja sp1 niin ja onko väliä minkä moinen datakaapeli pitää olla on kun minulla on vain joku samsungin datakaapeli

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2005 @ 12:03

tikoo
Newbie
_
13. tammikuuta 2005 @ 19:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin tästä 510 en ole mistää vielä nähny että olisi lukenut tästä autofolder toiminnosta oikeen kunnolla..Aattelin kysyy et kuinka nopeasti se läppä aukeaa kun sitä "nappia" painaa ja sulkeutuuko myös yhtä nopeasti ja pitääkö se "moottori" millä se läppä aukeaa niin minkäänlaista ääntä?? Mitä mieltä yleisesti olette puhelimesta?? Kun oon kahen vaiheilla et vaihanko 510 vai 330 ?????

Njjoo

Myynnissä nokia 6600 vähän käytetty ja huolella pidetty ostettu noin 50? softia esim..(irremote) ymt.. jos kiinnostaa..
Mainos
_
__

_
vesaZ
Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minun mielestä kannattaa ostaa p510. moottoriläppä on aika nopea noin sekunnin tai kaks kestää ku aukaiset läpän sama sulkeutuessa. eikä pidä mitään kummallista ääntä jollet valitse siihen aukaisu ääntä. hinta ja laatu suhde on hyvä kannattaa ostaa.
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > samsung sgh-p510

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy