User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 09:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > video dvd?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Video DVD?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Probleema
Junior Member
_
16. joulukuuta 2004 @ 14:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ku siis jos mä hankin dvd polttavan ni pystynks mä polttaan vaik dvd-r:lle koneelta videoita .mpg muodossa sillee et dvd soitin tunnistaa sen vähän ku video cd:nä???? tai siis kyl varmaan pystyy mut miten??? tekee datalevyn vaan vai? se täs on niinku ongelmana et millee dvd soitin sen tunnistaa??? mä oon vähä tietämätön näitten juttujen kans x)
JT_Kirk
Member
_
16. joulukuuta 2004 @ 15:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin olet näköjään vähän tietämätön... aika paljonkin oikeastaan... en tiedä edes mistä aloittaa. Muuta kuin että nyt kun olet vaivautunut Afterdawniin rekisteröitymään niin olisiko aihetta vaikka yrittää itse etsiä täältä tietoa esim artikkeli osastolta? Vai onko siitä liikaa vaivaa?
Moderator
_
16. joulukuuta 2004 @ 16:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > video dvd?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy