User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 12.1.2025 / 09:55
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nierlen asiakaspalautus.
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nierlen asiakaspalautus.
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2004 @ 11:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ostinpa tossa sata dvdeet
(DVD-R 4,7 GB (G) Princo yellow 4x Spindle 100 -pakkaus)
ja yritin polttaa 3 dvd mut jokainen epäonnistu alkuvaihees. Nyt pitäis palauttaa , mutta en oikein tiedä miten se homma sujuu. Pitääkö nierlelle ilmoittaa ennen asiakaspalautusta että olen palauttamassa. Palautanko myös dvdeet mitkä epäonnistu? Ja miten lähetän sen? samaan pakettiin ja nuolen---> alkuperäisosoitteen ja kirjoitan asiakaspalautus/customerreturn vai?

Kertokaa te kenellä on kokemusta tästä!
kertokaas!!!
Senior Member
_
21. joulukuuta 2004 @ 11:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lueppa palauttamisesta tuolta Nierle-ketjusta. Siellä pitäisi olla joitakin kokemuksia.
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2004 @ 17:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no sielä jotain pientä mutta 20 sivuu samaa tekstiä koko sekamölsky :).
Siis haluaisin tietää tyypeiltä mitkä on palauttanu ja teksti tasan tarkkaan askel askeleelta miten homma sujuu. Tai pistäkää hyvä linkki missä kerrotaan tarkalleen mitä tehdä.
Itse olin jouluapulaisena postissa kysyin miten palautetaan. Niin samaan pakettiin ja Asiakaspalautus, customer return ja myös selvä näyttö minne paketti viedään

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2004 @ 17:22

AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
21. joulukuuta 2004 @ 18:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Yksinkertaisesti,ensiksi otat yhteyden liikkeeseen ja ilmoitat,että olet palauttamassa medioita.Saat vastauksen
joka on suurinpiirtein tuollainen.
Lontooksi:
Hello,

Please send us the unused and unburnt items back to our company.
Don't forget to add to your delivery a copy of the invoice and a post's bill
to the return for refunding you the shipping costs. (only 10 Euro)
Don't forget to explain your problem again in a separate letter.
You will get for the unused items a credit to the next order!

Tutummalla:
Lähettäkää käyttämättömät ja polttamattomat levyt takaisin puljuumme.
Älkää unohtako liittää lähetykseenne kopiota laskusta ja postin laskua postimaksusta, jotta voimme hyvittää postituskulunne (vain 10 Euroa).
Liittäkää mukaan erillinen selvitys vian laadusta.
Käyttämättömät tuotteet hyvitetään seuraavan tilauksenne yhteydessä.


- Iltakoulu->Taukobaari->Roskapankki->Taxi -

- C-kupin tissit ja A-luokan perse,muu on hifistelyä -

- God Hates Us All -

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2004 @ 18:08

Mainos
_
__
 
_
Member

5 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2004 @ 19:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mut eikös ku laittaa asiakaspalautus niin ole ilmainen?
jos säilyttää vanhan boksin?
Mut kiitos

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. joulukuuta 2004 @ 20:41

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > nierlen asiakaspalautus.
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2025 AfterDawn Oy