User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 15:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 versiot...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ps2 versiot...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
salia
Suspended due to non-functional email address
_
22. joulukuuta 2004 @ 19:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ku mulla on ps2 niin sen takana lukee SCPH-50004 niin et onks se hyvä versio ja pystyyks sillä pelata kopio pelejä siis tarkoitan käyks siihen kopioitu booting disk koska mun serkulla on SCPH-50004A niin sillä toimii kaikki nää kopioitu booting cd. mun serkku lainas multa WWE Here Comes The Pain pelin ja kopioi sen tieto koneella ja se onnistu myös. mikä ohjelma pitää olla et saa ps2 boot cd ja ihan toimivan ps2 boot cd koska en tiedä mistä sais alkuperäisen ps2 boot cd... ja pystyyks netistä hakea jonkun pelin joka toimii ps2 SCPH-50004 HALUAISIN TIETÄÄ MISTÄ VOI KOPIOIDA PS2 BOOT CD JA PELIT. KIITOS

PS.voiko joku kirjoittaa kaikki ps2 versiot mulle?? Jos jollakin on toi boot cd niin voisko se ottaa muhun yhteyttä mun sähkäri on: Heat_smackdown@msn.com

Kiitos :):)
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 versiot...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy