User Käyttäjä Salasana  

tiistai 8.7.2025 / 23:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voisko joku auttaa mahd. pian !!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Voisko joku auttaa mahd. pian !!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hyna
Junior Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 14:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En oo varma kuuluisko tää kysymys tälle osastolle mutta pistänpä tänne kun on kiire joten kun mulla on ladattu MGS 3 se on .rar ja mää en tiedä sen passuu oon jo kattonu joitakin sivuja netistä mutta niiden passu on ollu väärin.. Mikä olis sit hyvä .rar passun murtaja ohjelma? latasin ARCH mut sekään ei näytä toimivan apuja kipeesti pliis!!

Olen uusi näissä asioissa älä naura vaikka kysymykset näyttää/on tyhmiä
Marklar
Newbie
_
23. joulukuuta 2004 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Milläs oot ladannut ton pelin? Emulella jos lataat kannattaa kattoo latausvaiheessa miten muut on nimennyt kyseisen tiedoston.. yleesä salasana on mainittu nimessä. (Useinmiten ps2 peleissä salasana on www.ps2rip.com) Noi salasanojen purkuohjelmat on aika turhia jos salasana ylittää yli viis merkkiä ja sisältää erikoismerkkejä tai isoja kirjaimia.. menee kuukausi helposti paremmallakin koneella=)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2004 @ 15:24

Moderator

5 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2004 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No itse aloittaisin lukemalla foorumin SÄÄNNÖT!

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
handeran
Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
AfterDawnissa ei suvaita piratismia kuten
SÄÄNNÖT kertovat.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2004 @ 16:35

Mainos
_
__

_
poisoned
Senior Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 17:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii!!11 perkele.. lisää kaljaa :O
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > voisko joku auttaa mahd. pian !!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy