User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 23:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > f-prot
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F-Prot
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
PikkuT
Junior Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 15:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Hankin F-Protin kun sitä MikroBitissä kehuttiin parhaaksi ilmaiseksi virustentorjunnaksi. Yks ongelma siinä on; Mä en ymmärrä siitä yhtään mitään! Että rautalankaa kaivattais...
stardust
Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 16:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MS-DOS-kehotteessa aja f-prot.exe ja sitten skannaa oletusasetuksilla scan -> local hard disks ja automatic disinfection. Ei muuta sitten kuin START!
PikkuT
Junior Member
_
23. joulukuuta 2004 @ 19:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No kun ongelma onkin tämännäköinen.
Tämä ei siis ilmeisesti kuulu asiaan?
Eli tuo tulee heti kun yritän rundata F-Prot.exeä.
stardust
Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 08:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kumma alertti, joten paina any key. Ei löydä a: diskettiasemaa. Jos todella ei ole a: asemaa, käynnistä f-prot komentokehotteessa f-prot /nofloppy. Onks siellä skannauksen search-kohdassa heti valmiina tallennettu diskette drive a:? Defaulttina on local hard disks.
PikkuT
Junior Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei. Ohjelma toimii.. Eli defaulttina on, että Search local hard disks. Ja se oli alusta asti. Silti, jos ei lisää sitä /nofloppyä, se käskee mua painamaa any-nappulaa, jota en näppäimistöstä löydä ja soitan asiakaspalveluu ja mut haukutaa siel tyhmäks ja joudun suljetulle osastolle huoneesee, jossa on patjat seinillä. Eli toi ohjelma on mielenterveydelle aika vaarallinen, jos sitä ei saa toimimaa.. :D
Mainos
_
__

_
PikkuT
Junior Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 15:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja sitä kanssa ihmettelen, et se skannaa koneen kymmenessä sekunnissa.. Joko ohjelma on uskomattoman hyvä tai mä oon tyhmä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > f-prot

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy