User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 04:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6600 mms
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
nokia 6600 mms
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mahko
Junior Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 07:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
wap toimii mutta mms viestejä ei voi lähettää asetukset ovat näin

YHTEYDEN NIMI
saunalahti mms

SIIRTOTIE
gprs

YHTEYSOSOITTEEN NIMI
mms.saunalahti.fi

KÄYTTÄJÄNIMI
ei mitään

SALASANANKYSELY
ei

SALASANA

TODENTAMINEN
normaali

ALOITUSSIVU
http//mms.saunalahti.fi:8002/

PUHELIMEN IP-OSOITE
automaattinen

ENSISIJ.NIMIPALVELIN
0.0.0.0

TOISSIJ. NIMIPALVELIN
0.0.0.0

PROKSIPALV. OSOITE
62.142.4.197

PROKSIPORTIN NUMERO
8080

onko joku väärin pakko olla kun ei viestit lähe
mutta en kyllä keksi mikä olisi persellään

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2004 @ 09:40

tikma
Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on 6670:ssa asetukset juuri noin ja hyvin toimii. Ainuat pienet erot löytyi seuraavista kohdista:

YHTEYDEN NIMI
Saunalahti MMS (isot kirjaimet)

ALOITUSSIVU
http://mms.saunalahti.fi:8002/ (kaksoispiste http:n jälken)

Oletko koittanut ilman proksiportin numeroa? Sitähän ei Saunalahden sivuilta löydy. Mulla ittellä ei toiminut ilman 8080:aa

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2004 @ 04:30

Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 09:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko koittanut ilman proksiportin numeroa? Sitähän ei Saunalahden sivuilta löydy. Mulla ittellä ei toiminut ilman 8080:aa

Olen koittanut

ei vaan viestit lähe menee lähteviin ja sielä lukee
uudelleenlähetys ja kellon aika vähän ajan kuluttua tulee viesti lähetys epäonnistui
tikma
Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 10:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ootkos muistanut vaihtaa viestiasetuksiin, että se käyttää yhteysosoitteena tuota Saunalahti MMS:ää?
Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä olen
tikma
Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 14:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koitappa proksiportiksi pelkkä 80
Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kokeiltu on ei lähetä tulee pari kertaa uudelleenlähetys
ja kellonaika ja lopulta tulee viestin lähetys epäonnistui
tikma
Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei oikeen tuu enää muuta mieleen ku se, että onko sun kortti Teliasoneran vai Saunalahden toimittama? Jos se on TeliaSonera, niin MMS-asetukset pitää olla erilailla (löytyy saunalahden sivuilta). Jos on Saunalahtelainen, niin en kyllä enää keksi mitään, mikä voisi olla vialla.
Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 16:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
saunalahden oma kortti joo en kyllä minäkään
enää kyllä keksi mikä voisi olla vialla
mun proidilla on myös sama liittymä ja sama puhelin
ja myös sama vika kaikki on kokeiltu mitä netistä vaan
löytyy mutta mikään ei auta täytyy vaihtaa liittymä
jos alkaa tarpeeksi häiritsemään

kiitoksia apu yrityksestä
ram77man
Junior Member

4 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2004 @ 16:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aika samalla tavalla näyttäis olevan asetukset myös tuolla: http://koti.mbnet.fi/simopot/asetukset/index.php?asetus=kaikki&operaattori=4 mutta salasanan pitäisi olla tyhjä, enkä ole ihan varma onko sulla nyt niin
Mahko
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 17:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ei ole salasanaa
ram77man
Junior Member

4 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2004 @ 17:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyiskö ton proxyn portin jättään tyhjäks?
Mainos
_
__

_
Mahko
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä pystyy olen kyllä kokeillut sitäkin nyt kyllä
taitaa olla jotain vikaa saunalahdessa tai sit tossa
sim kortissa koska wap ei enää myös toimi
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > nokia 6600 mms

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy