User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 09:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mikä olisi paras mod piiri xbox crystal v 1,6
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mikä olisi paras mod piiri xbox crystal v 1,6
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ripu
Junior Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 13:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koska olen ostamassa xboxsia. Niin mikä piiri olis paras.
turksta
Newbie
_
24. joulukuuta 2004 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite ostin just xecuter 3, oon kuullu et se ois se apras vaihtoehto kyseiseen versioon
topa
Member
_
24. joulukuuta 2004 @ 17:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on DUOX2 piiri. Taitaa olla edullisin mikä 1.6 version koneeisiin on saatavilla.
Mage--
Newbie
_
25. joulukuuta 2004 @ 06:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eipä mullakaa oo ongelmia ollu ton smartxx:n kanssa.
atum
Suspended due to non-functional email address
_
25. joulukuuta 2004 @ 09:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sama juttu, SmartXX on toiminnut hienosta ja box oli 1.6.

Vähän meni opetellessa, miten sen OS saa takaisin kun kerran sen kytkin pois näkyvistä.
ripu
Junior Member
_
25. joulukuuta 2004 @ 13:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
duox 2.smartxx v2.0. xecuter 3. taitaa olla vahto ehdot.jos joku osais sanoo mikä näistä ois helpoin käyttää.tarviiko kaikkia modeja ruveta heti päivittelemään.vai onko ne käyttö valmiita jos ne tilaa tuolta modpiiri.comista.niin tietysti oli tarkoitus tilata kone myös ja piiri asennettuna.
Shadown
_
25. joulukuuta 2004 @ 22:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Helpoin on DuoX2. Sinä ei tarvitse asenuksen jälkene tehdä yhtään mitään, kuin pelata.

ripu
Junior Member
_
26. joulukuuta 2004 @ 02:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tomiikohan tuossa crystalissa + mekkiset levyt
Senior Member
_
26. joulukuuta 2004 @ 07:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, ainakin mulla crystalissa, Tosibha Samsung asemalla, koklannu pari päivää olen,
niin kaikki dvd+ levyt joita mulla on, on toiminu. Yksikään dvd-levy jota mulla on, ei ole toiminut.
Kaikki rw-levyt, niin dvd kuin cd, on toiminut.
Yksikään cd-r taas ei ole toiminut!
jankro
Junior Member
_
27. joulukuuta 2004 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hommasin tuossa kanssa joulun alla tuon crystalin ja modasin sen tuolla Xecuter3:lla ja hyvin toimii ;-)

Philips on asema ja kaikki DVD-R levyt joita on toimivat mutkitta.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. joulukuuta 2004 @ 05:42

Shadown
_
27. joulukuuta 2004 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asiasi on ymmärretty..koneesi toimii.
Onko yhtään foorumia missä et ole mainostanut asiaa?
:)))

jankro
Junior Member
_
27. joulukuuta 2004 @ 06:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No anteeksi nyt. Luin vain monta viestiä joissa kyseltiin ym. toimivuutta.
Tarkoitukseni oli vain auttaa.
Siispä vaikenen vastedes.

Pahoitteluni lukijoille jos olen aiheuttanut aiheetonta päänsärkyä.

jankro
Shadown
_
27. joulukuuta 2004 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin ei siitä mitään "harmia" mutta vaan silleen hauskaa kun jaksata sanaa "saattaa" joka foorumilla. Kuitenkin melkein samat tyypit käy eri foorumeilla.

Toisekseen harva kuitenkaan katsoo aiheelliseksi jotain sinun modia ostaa jo hintansa takia.

dimmmu
Junior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 09:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ja sinä shadown taas jaksat valittaa, mainostaa, riidellä, tapella, itsesäälissään, ruikuttaa, miestellä joka ikisessä aiheessa. Et koitas vaan itte mitää pääs kii enneku rupeet ruikuttamaan. Sulla on varmaan tylsä elämä kun et muuta näköjään tee ku 24h vuorokaudessa päivystä tätä foorumia ja rupeat ruikuttamaan melkein joka aiheessa jollain tavalla nuosta mainitsemistani asioista. Kiitos!!
Shadown
_
1. tammikuuta 2005 @ 09:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
hmmh..

Jaa noh jos esität kantasi noin niin sinun kanssa varmaan riitaa tuleekin....

Toisekseen en mielestäni läheskään kaikkiin aiheisiin mitään kirjoita, kun ei tapana selvitellä jollen asiasta mitään ymmärrä.

Mitä tulee foorumeiden seurantaan niin satun tekemään tietokoneen vieressä töitä melko paljon....
Eli jos on töitä niin ei ole yleensä elämää.
Mutta kysymys kuuluukin: Onko sinulla töitä vai oletko niitä miehiä jolla on se elämä?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2005 @ 09:46

aug
Newbie
_
6. helmikuuta 2005 @ 20:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vitun apinat.
MondeoV6
Newbie
_
27. helmikuuta 2005 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu se on semmonen juttu "Shadown" että mulla on 1.6 ja duox2 ja yksikään peli eikä leffa ei oo oo toiminu moitteetta. Montaa merkkiä on koitettu eikä eroo ole. Että ku sanoit just että et kommentoi jos et ymmärrä, nii täss'on semmonen asia mistä et tiä hevonvittua PISTE.

Lisää löylyä!!!
Mainos
_
__

_
Shadown
_
27. helmikuuta 2005 @ 15:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin. Tuohan on ihan asemasta kiini. :DDDDD
Noissa asemissahan on valtavasti eroaja.
Yritätkö toistaa nyt CD- vaiko DVD-levyjä.
Jos DVD niin onko kyseessä Plussa vaiko miinus levyt?
Onko asemasi mitä merkkiä.
Että kyllä mä tästä ymmärrän hyvinkin paljon.

Enkä nyt tajua miten asia muhun liittyy?

afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > mikä olisi paras mod piiri xbox crystal v 1,6

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy