User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 23:40
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pinnacle ajurit...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Pinnacle ajurit...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
MaklaHalf
Suspended due to non-functional email address
_
24. joulukuuta 2004 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain jouluna Pinnacle TV kortin... en tiedä mikä se on... siis hienolla nimillä... Mutta siihen on mahollista laittaa S-Video ja tv kaapeli... mutta ajuria ei ole... mistä sais siihen ajurin... sanottiin Ajureja ei tullu mukaan... Sanottiin ei kannata laittaa mitään sen omaa... muuten kone menee sekasin... mitä tekis... Mistä kunnon ajuri..
Moderator

5 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2004 @ 22:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No katoa nää sivut koska tuolla näyttäs olevan ajurit! Tosin sen kotisivut :P http://www.pinnaclesys.com/homepage/support.asp?Langue_ID=2

Älä Yritä Jos Et Osaa!!

Säännöt: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
Member

5 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2004 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on viikon ollu pinnaclen tv-kortti ja laitoin mukana tulleet ajurit ja softat ja loistavasti on toiminu.. ainoastaan s-video piuhalla kuva näkyy mustavalkoisena?? siis digiboxista olen tv-kortille vetäny... mutta komposiitilla kuva näkyy värien kans..
millähän olis helppo pakata tuota tallennettua kuvaa pienempään muotoon??
Member

5 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2004 @ 05:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on viikon ollu pinnaclen tv-kortti ja laitoin mukana tulleet ajurit ja softat ja loistavasti on toiminu.. ainoastaan s-video piuhalla kuva näkyy mustavalkoisena?? siis digiboxista olen tv-kortille vetäny... mutta komposiitilla kuva näkyy värien kans..
millähän olis helppo pakata tuota tallennettua kuvaa pienempään muotoon??
MaklaHalf
_
25. joulukuuta 2004 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toki sieltä löytyy mutta onko muita ajureita mitkä toimis sen kanssa...

Olen aloittelija... mutta olitte tekin...
Mainos
_
__

_
MaklaHalf
_
25. joulukuuta 2004 @ 07:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
SIt olis vielä se kysymys... että mikä on sen kortin se hienostunut nimi... Pinnacle Mikä?... siihen saa
S-Video
Comp
Audio OUt
Tv
FM
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > pinnacle ajurit...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy