Canal+ ei näy (alkuperäinen Canal-kortti)
|
|
Junior Member
|
25. joulukuuta 2004 @ 15:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Ostin tuossa Sonyn Digi-TV:n ja laittoivat mukaan Canalin kortin ja kuukauden ilmaisen katselun.
Toissapäivänä sitten eivät kanavat enää näkyneet, töllö ilmoittaa vaan että ei käyttöoikeutta. Sama ilmoitus tulee kun kortin laittaa Humaxin boxiin.
Korttia tuli vielä kokeiltua kaverilla (Nokian boxi) ja ei näkynyt silläkään. Voiko tuo kortti (edes teoriassa) mennä "rikki" itsestään/korttipaikassa ollessaan?
Pitäisikö kortin koodien päivittyä lähetyksen mukana itsestään? Töllöstä/boxeistahan löytyy salauspurku-valikoista tilaus-kohta, tämän valinta ei ole vaikuttanut mitenkään.
Ja katsoin juuri kortin päivitystiedot, niissä oli Canal+ 5.12.04- (tuolloin sain kortin) 23.12.04 (24.12 ei enää näkynyt). Juu ja sopimus on voimassa; että nuo sai 1kk ilmaiseksi piti tehdä 6kk sopimus joka sitten irtisanotaan ilmaisen kuukauden aikana jos ei halua jatkaa tilaamista. Aikas ovelaa vai mitä?
Kuinkahan moni ei "viitsi" irtisanoa, eihän se maksa kuin 27?/kk...
Voisikos tässä nyt itse tehdä mitään? Joo, älkää ny sanoko että soita Canal+:lle. Pitää sinne ottaa yhteyttä pyhien jälkeen jos ei näy, mut ku ny ois kiva katella kanavii ku on joulu ja vapaa-aikaa.
Mut ei vaa näy... :-(
|
effer
Member
|
25. joulukuuta 2004 @ 16:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä ne päivittyvät oltuaan aikansa virta päällä olevassa boxissa mikä lie canalilla se kanava, vai onko väliä.
Esim. Viasat käskee laittaa Ruotsin TV3...ja sitten vaan odotellaan.
Uusin Lg 3D älytelkkari 55"
VU+ Ultimate ym.
|
Junior Member
|
25. joulukuuta 2004 @ 16:53 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, pitää kokeilla noita Film 1&2 ja Sport kanavaa, tuolla Finland kanavalla oli töllö varmaan puol tuntia päällä eikä mitään vaikutusta.
|
Pena33
Suspended due to non-functional email address
|
25. joulukuuta 2004 @ 16:58 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeile käyttää töpseliä pois seinästä kyllä ne orginaalikortitkin reistailee,
Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
|
Junior Member
|
25. joulukuuta 2004 @ 18:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Kaikki em. neuvot kokeiltu; ei vaikutusta. Testasin myös Humaxin digiboxissa, ei siinäkään vaikutusta.
Voisikos olla vaan niin että Canal ei nyt syystä tai toisesta lähetä uusia koodeja lähetyksessään?
Mitenkäs te muut? Näkyykö Canal+ Digi-tv verkossa (itselläni vielä harava katolla...) alkuperäisellä tai "vaihtoehtoisella" kortilla? Onko tullut nyt uusia koodeja nettiin? Kuinka usein Canal+ niitä muuttaa?
|
Pena33
Suspended due to non-functional email address
|
25. joulukuuta 2004 @ 19:23 |
Linkki tähän viestiin
|
Kyllä se mahtaa niinolla että sinun kuheruskuukausi canaalin kanssa on loppu.
Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
|
Junior Member
|
26. joulukuuta 2004 @ 03:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Eh, että tuon ilmaisen kuukauden sai, piti tehdä 6kk sopimus. 1kk vain on ilmainen. Sopimuksen voi irtisanoa tuon 1kk aikana, jos ei niin kanavia pitää tilata/maksaa vielä 5kk ja sen jälkeen sopimus jatkuu 1kk kerrallaan. Eli 5. tammikuuta mennessä minun pitää joko irtisanoa sopimus tai sitten maksaa kanavia ensi kesäkuuhun asti jonka jälkeen voin irtisanoa sopimuksen 1kk irtisanomisajalla (vähän vaikeasti selitetty :-)
5.12 tuo sopimus tehtiin/televisio ostettiin ja pimeni 23.12, eihän tuossa ole kuin 18 päivää.
Ja kun 6kk sopimus on allekirjoitettu niin...
|
Pena33
Suspended due to non-functional email address
|
26. joulukuuta 2004 @ 03:45 |
Linkki tähän viestiin
|
Sopimuksen mukaan sen pitäisi viellä toimia. Kyllä sen kortin pitäisi itsestään päivittyä jos se vastaanotin on vain jossakin niissä maksullisissa kanavissa. Oletko varma että sinulla on kortti oikeinpäin korttipaikassa? Jotakin hämminkiä siinä on.
Enkä varmaan sano että soita Canaaliin.
Humax Vaci 5350
Thor+Sirius+HortBirt+Astra
M2+tit
|
Junior Member
|
26. joulukuuta 2004 @ 05:33 |
Linkki tähän viestiin
|
On kortti oikeinpäin :-)
Noh, kokelin nyt sitä Canal:in asiakaspalvelua, yllätys ettei vastaa (joulupyhät...), huomenna pitää sinne rimpauttaa ja valittaa asiasta.
|
Mainos
|
|
|
Rimbalzi
Suspended due to non-functional email address
|
29. joulukuuta 2004 @ 06:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Viivettä tulee aina koodinvaihdon jälkeen. Olen joskus kellottanut viralliselle kortille jopa 16 minuutin "ei käyttöoikeutta" -ilmoituksen.
No, ilmaista juustoa ei ole kuin hiirenloukussa ja kukaties esinahan alla. CD:hen pätevät molemmat määritelmät.
|