User Käyttäjä Salasana  

maanantai 4.8.2025 / 13:20
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelma torrenttien kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
ongelma torrenttien kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
c0mb0
Suspended due to non-functional email address
_
27. joulukuuta 2004 @ 10:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikähän mahtaa olla vikana, kun tässä jo vähän aikaa on mikä tahansa torrent-clientti kaatunut, kun laittaa tavaraa latautumaan? Oon kokeillu ABC:tä, BitTornadoo ja Azureusta ja kaikki tekee saman...

Asensin kyllä tuossa vähän aikaa sitten F-Securen uusimman virussoftan... Eikai sillä oo mitään yhteistä tähän hommaan?
Senior Member

7 tuotearviota
_
27. joulukuuta 2004 @ 11:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut sammuttaa f-securen? Sen ei kyllä pitäisi vaikuttaa asiaan... Oletko aina kokeillut samaa torrenttia vaiko myös eri torrentteja? Onko SP2 asennettuna koneelle? Sen jotkut tietoturva ominaisuudet saatta haitata/estää bt:n toimimisen...

Q9550 / Asus P5Q-PRO / Gainward 4850 / DDR2 Kingston HyperX 8GT / Zalman ZM600-HP Silent 600W / SATAII 2TB

Bite IT!
Fight IT!
c0mb0
_
27. joulukuuta 2004 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole f-securee kokeillu sammuttaa... oon kokeillu kyllä eri torrentteja mutta aina sama homma... Kyllä oon sen SP2 asentanu, mutta se palomuuri on kiinni...

Mutta SP2 aikana tuo on toiminu ihan hyvin...
mrzygge
Newbie
_
27. joulukuuta 2004 @ 16:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama juttu BitTornadon kanssa kun asensin uusimma F-Securen. Kokeile BitComet:a, se ei ainakaan ole mulla vielä kaatunut.
JT_Kirk
Member
_
27. joulukuuta 2004 @ 20:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käytättekö te siis f-securen antivirussoftaa vai tuota kokonaispakettia jossa myös palomuuri sun muuta?

Itse olen kokeillut useampaakin eri clienttiä ja käytössä Win XP pro sp2 ja F-Secure Anti-Virus Client Security 5.52.
Mitään ongelmia ei ole ollut...

Nyt mietin tässä f-securen päivittämistä versioon 5.55. Uskallanko?
mrzygge
Newbie
_
28. joulukuuta 2004 @ 14:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jep, eli mulla on juuri tuo f-securen uusin kokonaispaketti palomuurineen ja sen asentamisen jälkeen BitTornado alkoi temppuilemaan.
Mainos
_
__

_
c0mb0
_
28. joulukuuta 2004 @ 20:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, mullakin se kokonainen paketti, F-Secure Internet Security 2005...

Täytyy sitä BitCometia kokeilla kun ei muut kerran näytä toimivan... Sillon kyllä toimii jos ite uploadaa jotain ja sitä seedaa, mut jos jotain alkaa leechaa niin sitten vetää jumiin...
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > ongelma torrenttien kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy