User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 06:04
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mist sais halval dvd levyi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Mist sais halval DVD levyi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
rico90
Newbie
_
28. joulukuuta 2004 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mist sais halval DVD levyi!!!
Ja mieluiten paljon ku ärsyttää ostaa jostaa kaupoist pari levyy 10e
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
28. joulukuuta 2004 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nierle.de
siellä on HALPAAAA! ja saa paljon

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
c-son
Newbie
_
28. joulukuuta 2004 @ 17:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nierleä on täällä rummutettu jo vähän liiankin kanssa. Jos tarve ei määrällisesti ole hirmuinen, niin katso verkkokauppa.comin suoratoimitukset Tallinnasta. Tulee halvemmaksi kuin Saksasta tilaaminen, kun valkkaa koriin kampanjatuotteita, joissa "ilmainen kuljetus"*.

*laita hakusanaksi

Palvelu ainakin pelaa, vahvistukset tulee Postin seurantanumeroineen kännykkään ja sähköpostiin. Levyjen laadusta ei vielä mitään tuntumaa, sillä ensimmäinen tilaus on vasta Suomen Postin lajittelukeskuksessa (1 arkipäivän kuluttua tilauksesta, nopeaa).
JT_Kirk
Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh sen voin sanoa että muuten toimii nuo Commodoret (joihin ilmeisesti viittaat noilla ilmaisilla kuljetuksilla), muta jostain syystä tuossa 50kpl pakkauksessa on levyissä jumalattomasti silminnäkyviä naarmuja...
Jos ne ovat ulkoreunalla (usein ovat) niin auttaa jos käyttää levystä vain esim 80 prosenttia, mutta jos sisäreunalla niin pannunalusiksi menee kaikki...
Ekhnaton
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enemmän olen lukenut negatiivista palautetta noista Commodore-levyistä, mutta niinhän se aina taitaa olla että negatiivista palautetta kirjoitetaan herkemmin.
Moderator
_
29. joulukuuta 2004 @ 09:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistä hakuun nierle, cdrohlinge, digitalpromotion
...3 ulkomaista ihan hyvää.

Forumin säännöt, lue ennen kuin postaat:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717

Afterdawnin oppaat:
http://fin.afterdawn.com/artikkelit/
maakuli
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse en voi suositella commodoren levyjä. Poltot on kyl onnistunut, mutta lukeminen taas ei oikeen hyvin. Ja on kokeiltu useammalla asemalla polttaa...(teac,lg,mitsumi).
juuso17
Junior Member

3 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2004 @ 10:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Commodoren -R levyjen mediakoodi on pahamaineinen VDSPMSAB01. Jos tuolla googlettaa, tulee paljon haukkumalinkkejä. Huono kestävyys, näkyviä naarmuja - omasta koe-erästä toimineita tällä hetkellä 2-3, lasinalusia kymmenkunta.
c-son
Newbie
_
29. joulukuuta 2004 @ 16:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tilasin Samsungin ja Yamadan levyjä, niissä myös ilmainen kuljetus. Commodoren levyistä täällä oli kirjoiteltu aikaisemminkin, joten niitä en ottanut edes testimielessä ollenkaan.
JT_Kirk
Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 16:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ahaa... OK sitten.
Mites noiden kanssa sitten? Ovatko pelanneet ja mikä sinulla on polttavana?
Haksu
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
www.dvdmedia.ee sieltä itse olen tilannut,about < reilusti,ja hintakin on kohtuullinen.
Senior Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 15:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
www.dvdmedia.ee sieltä itse olen tilannut,about < reilusti,ja hintakin on kohtuullinen.
Samoin.
Mainos
_
__

_
c-son
Newbie
_
31. joulukuuta 2004 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Levyt tuli ja on testattu. Tilasin siis Yamadan ja Samsungin 4x +R levyjä ja kävi ilmi, että kyseessä on sama levy, vain printti on erilainen ja Yamada maksaa lähes kaksinkertaisesti. Eli levyt on Optodisc OR4:sia.

Videota olen poltellut LG:llä (4163B) ongelmitta 4x-nopeudella ja kummassakin kokeilemassani soittimessa ovat toimineet ongelmitta. En varmaan mitään valtionsalaisuuksia noille tallentaisi, mutta ihan ok peruslevyjä mun mielestä.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > mist sais halval dvd levyi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy