User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 09:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ääni ei kuulu video pätkii
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ääni ei kuulu video pätkii
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
laurim
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla ei kuulu koneessa äänet lainkaa ja video pätkii. Olen kokeillut eri ohjelmilla codeceilla ym. ei oo auttanu. Ainoo mitä oon tehnyt koneel lähiaikoin on et oon vaihtanut koteloo ja asentanut polttavan dvd aseman. Käyttiksenä on xp ja äänikortti on integroitu ja se on tähän asti toiminu hyvin. Olen kokeillut näyttiksen ja äänikortin ajureiden päivitystä mutta ei oo auttanu.
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2004 @ 11:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kovalevyssä ja DVD asemassa DMA päällä?
Laitehallinnassa ei ole keltaisia tai punaisia huutomerkkejä?
laurim
Junior Member
_
28. joulukuuta 2004 @ 11:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Laitehallinnassa ei ole mitään keltasia/punaisia merkkejä dma:sta en ole varma koska sen kanssa ei olr koskaan ennen ollut vaikeuksia.
laurim
Junior Member
_
29. joulukuuta 2004 @ 08:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt oon huamannu ettei mun usb portitkaan toimi enää
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2004 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusimmat piirisarjan ajurit asennettuna?
laurim
Junior Member
_
30. joulukuuta 2004 @ 05:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki ajurit emoon äänikorttiin näyttikseen ym asennettu. huomasin eilen että video ei töki jos netti on irti mutta äänet eivät tietenkään siitä palanneet.
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2004 @ 09:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
käynnistä/start->suorita/run->msinfo32
hardware ja conflicts/sharing, kato mitkä laitteet siellä jakaa saman IRQ:n.
laurim
Junior Member
_
2. tammikuuta 2005 @ 05:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
IRQ 0 Järjestelmän ajastin OK
IRQ 1 Standardi 101/102-näppäiminen tai Microsoft Natural PS/2 Keyboard OK
IRQ 3 Tietoliikenneportti (COM2) OK
IRQ 4 Tietoliikenneportti (COM1) OK
IRQ 5 Avance AC'97 Audio for VIA (R) Audio Controller OK
IRQ 5 ADMtek AN983 10/100Mbps PCI Adapter OK
IRQ 6 Standardi levykeasemaohjain OK
IRQ 8 Järjestelmän CMOS/reaaliaikakello OK
IRQ 9 Microsoft ACPI-Compliant System OK
IRQ 10 MPU-401-yhteensopiva MIDI-laite OK
IRQ 11 NVIDIA GeForce4 MX 440 (Microsoft Corporation) OK
IRQ 12 PS/2 -yhteensopiva hiiri OK
IRQ 13 Matematiikkasuoritin OK
IRQ 14 Ensisijainen IDE-kanava OK
IRQ 15 Toissijainen IDE-kanava OK

elikkä tän mukaan kaikki on ok
laurim
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortti kai tuossa rytäkässä on siis hajonnut. Ja siitä videosta taas, elikkä oon huamannu että toi video tökkii nyt vaan tietyissä video formaateisssa, joita olen kyllä ennen käyttänyt täysin ongelmitta.
Mainos
_
__

_
laurim
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Äänikortti kai tuossa rytäkässä on siis hajonnut. Ja siitä videosta taas, elikkä oon huamannu että toi video tökkii nyt vaan tietyissä video formaateisssa, joita olen kyllä ennen käyttänyt täysin ongelmitta.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > ääni ei kuulu video pätkii

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy