Viimeksi katsomasi elokuva, kommentit ja arvosana asteikolla 1-10
|
|
Harmas
Suspended due to non-functional email address
|
27. toukokuuta 2006 @ 19:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (1922)
En ole ehtinyt kiireiltäni tutustumaan mykkäelokuvagenreen muutakuin kapea-alaisesti Chaplinin komedioiden kautta. Nyt kuitenkin aloitin urakkani eräällä aikansa merkkiteoksista, ja olihan tämä parempi kuin monet jenkeistä tulevat paskaleffat nykypäivänä. Puheen puuttuminen ei ole niinkään este, vaan mahdollisuus luoda tunnelmaa vain musiikin avulla, mikä antaa mykkäelokuville yleensäkin uniikin tunnelman, tässä tapauksessa elokuva piti tunnelmansa ja mielenkiintonsa yllä alusta loppuun. Loistava elokuva
Oldboy 2003
Tämäkin paljonpuhuttu elokuva on odottanut katsomistaan hyllyssä jo jonkinaikaan, ja nyt sain senkin vihdoin tarkastelun alle. En halua paljastaa elokuvan juonesta liikaa, mutta tagline kertoo sen oleellisimman "15 vuotta pakotettuna vankeuteen, vain 5 päivää aikaa kostaa" Juoni siis on vähintäänkin omaperäinen, eikä se jää vain siihen, juoni on nerokkaasti rakennettu alusta loppuun asti, ja vaikkei näyttelijät aivan huippusuorituksia teekkään, niin silti he vievät elokuvan kunnialla loppuun asti. Jälleen kerran loistava elokuva Chan-Wook Parkilta, ansaitsi Grand Prixinsa.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2006 @ 19:22
|
Harmas
|
27. toukokuuta 2006 @ 19:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Edit: tuplapostaus, mutta pistetään nyt vielä pari elokuvaa.
The Stendhal Syndrome
Nyt kun anttila myy/myi Argenton leffoja rikollisen halvalla, niin pakkohan ne oli hankkia. The Stendhal Syndrome kuuluu Argenton uudempaan tuotantoon, joka on yleisesti ottaen ollut heikompaa kuin miehen vanhemmat elokuvat. Tämä kuitenkin jaksoi yllättää, teema on sinällään hyvin giallomainen, mutta pureutuu kuitenkin murhaajan psyykeen varsin terävästi, verrattuna Argenton aiempiin töihin. Juoni toimii, mutta Asia Argenton rooli alkaa hiukan mielestäni rakoilla loppua kohti, kuitenkin varsin viihdyttävä perus-Argento.
***1/2
Ong Bak
Idän uusi Bruec Lee tuli minulle tutuksi tämän elokuvan myötä, eikä tästä sen tarkempaa analyysiä, aivan uskomattoman hienoa mätkintää, jossa juonikin kulkee siinä taka-alalla. Erittäin viihdyttävä elokuva, kuitenkin lähes täysin uskomattoman akrobatian ansiosta.
**1/2
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 27. toukokuuta 2006 @ 19:36
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2006 @ 03:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: olihan tämä parempi kuin monet jenkeistä tulevat paskaleffat nykypäivänä.
EI SAA YLEISTÄÄ vaikka kaikilla on oma mielipiteesä tai ?
ite olen melkein kaikki ruokainen toimita\efekti leffat minun suuressa suosiossa mutta nyt olen kiinostunut Trilleri leffoista ja ikäväkseni olen huomannut että niita ei ole paljoo vaikka dvd takakannessa lukee toimita\triller tai pelkkä trilleri niin leffan jälkeen olen monesti ihmetelly kuka pahvi on ton trilleri nimen tonne takakanteen lisännyt kun leffa ei ollut
viimeisin hyvä trilleri jonka olen nähnyt oli Valamiehet (run away jury)
mutta Conspiracy.Com (Anti trust) paras trilleri mun mielestä jonka olen nähnyt tähän mennessä vaikka Hackers (1995)
on paras tieto kone leffa mun mielestä se on se leffa jonka takia ostin ja kiinostuis PC:eestä
http://www.nordiskfilm.fi/video/elokuvaesittely.php?id=94
http://mymovies.net/player/player.asp?url=/film/fid1177/trailers/...
http://www.imdb.com/title/tt0113243/
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. toukokuuta 2006 @ 03:45
|
Junior Member
4 tuotearviota
|
28. toukokuuta 2006 @ 05:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Eilen tuli katsottua Kauna jota en ollut ennen nähnyt. Eipä juuri ihmeemmin hätkäyttnyt vaikka piti olla kauhua? Pisteitä 6si.
paulig
|
mehhrama
Junior Member
|
28. toukokuuta 2006 @ 06:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lord Of War ---> 9+
Alun hämmennyksestä, loistavaan lopetukseen... :)
|
Harmas
|
28. toukokuuta 2006 @ 11:43 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: EI SAA YLEISTÄÄ vaikka kaikilla on oma mielipiteesä tai ?
Kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseensä, ja vaikka olisinkin jonkinlaisen yleistyksen tehnyt, niin sehän ei olisi niihin mielipiteisiin vaikuttanut, vai? Jos kuitenkin lukee tuon tekstin uudestaan, niin voi huomata kuinka käytin sanoja Quote: olihan tämä parempi kuin monet jenkeistä tulevat paskaleffat nykypäivänä.
Eli mitä yritin tuossa kertoa, oli se että vaikka ajassa on menty 84 vuotta eteenpäin, niin silti jotkin elokuvat säilyttävät loistokkuutensa verrattaessa joihinkin nykypäivän elokuviin.
|
Member
3 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2006 @ 05:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Katoin vähän aikaa sitten elokuvan nimeltä "last samurai". Olihan se ihan hyvä, mutta alku tympi. Annan 8.5
|
Senior Member
20 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2006 @ 05:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuhlasin eilen illan katsomalla Steven Segalin Black Dawn.
Otsikon mukaan asteikko on 1-10 (eli ilmeisesti nolla ei voi antaa..?) joten annetaan se ykkönen siitä hyvästä että se oli alle puolitoista tuntia..
Eipä se Segalin "ilmeikäs" näyttelijätyö ole ennenkään kirvoittanut mihinkään yli-sanoihin, mutta tuo oli kyllä ehdoton pohjanoteeraus. Ohjaajalla oli täysi työ etsiä kuvakulmia ja leikata leffa niin että pöhöttynyt sankari näyttäisi edes pystyvänsä kiipeämään muutamat portaat ilman huohottamista. "Läpsyttelyn" herra olikin jo onneksi tajunnut jättää sijaisnäyttelijöille, ei taida jalka enää nousta.
Tuohon kun vielä lisätään olematon juoni ja ennalta arvattavat "juonenkäänteet" niin täytyy kyllä tosissaan ihmetellä etteikö edes tekijöillä ole minkäänlaista itsekritiikkiä..?
Tietysti leffan olisi voinut jättää kesken, mutta tapaan katsoa loppuun kaiken mitä aloitankin, eihän sitä tiedä jos se siellä lopussa yllättää..
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2006 @ 06:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Tuhlasin eilen illan katsomalla Steven Segalin Black Dawn
no jos et olisi katsonut leffa niin mitä olisit tehnyt muuten ehkä nyhjöttänyt sohvalla ja valittanut että töllöstä ei tule mitää
olen kyllä nähnyt tämän black down ei se kyllä ollut mikää huippu leffa mut ei myöskään huono
http://www2.homeenter.com/cds/showpage.asp?form_name=product_read...
Steven Segalin , chakie chan , van damme ovat jo vanhoja kuinkas hyvin sinulla jalka nuosee 55v ikäisenä joka on Steven Segalin ikä
http://www.imdb.com/name/nm0000219/
sitten asiaa katoin tässä leffaa eli Silver Hawk http://www.nordiskfilm.fi/video/elokuvaesittely.php?id=1604
se oli hyvä leffa jos toimintaa haluaa 1h:36min josta noin 20min ei toimintaa vaikka tää ei ollut mikää parhaita jota olen nähnyt vuokrasin makuunista eikä ainakaan mun mielestä mennyt rahat hukkaan
edit: pisteet unohtu eli 8 leffasta ja 8- näyttelijästä
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. kesäkuuta 2006 @ 07:02
|
pisberg
|
10. kesäkuuta 2006 @ 07:29 |
Linkki tähän viestiin
|
katsoin eilen The Hills Have Eyes ja ei se kyllä paljon muuta kuin verenräiskintää ollun niin 5/10 saa multa
Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt
|
Afroninja
Member
|
10. kesäkuuta 2006 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Kävin kattoon X-Men III:sen. Perus sankarileffan tyylinen mutta hyvin toimintaa ja muutenkin sujuva leffa. Pisteet: 8
Sitten eilen tuli katottua Kiss Of Dragon. Omasta mielestä erittäin hyvää toimintaa. Pisteet: 9.
|
m77
Member
|
10. kesäkuuta 2006 @ 08:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Constantine tuli eilen katsottua. Kyllä meni taas aikaa turhuuteen, en tiedä enkä ymmärrä miksi tällainenkin elokuva on pitänyt tehdä. Ei mitään järkeä. Ei tästä voi edes oikein mitään järkevää sanoa, niin tyhjänpäiväinen oli... 2/10
|
Afroninja
Member
|
10. kesäkuuta 2006 @ 16:17 |
Linkki tähän viestiin
|
kattelin tossa The Hills Have Eyes. Perus kauhuelokuva itellä ei enää mitään vaikutusta ku turtunut jo noihin kauhuleffoihin mutta pisteitä tulee 7.
|
Senior Member
|
10. kesäkuuta 2006 @ 17:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Katsoin tuossa perjantai-iltana Collateral nimisen leffa, ja pirun hyvähän se oli! Täytyy sanoa että pääosa hahmot oltiin luotu todella hyvin. Tom Cruise teki tässä roolissaan kyllä yhden parhaimmista suorituksistaan. Vincentin ja Maxin dialogi oli myös joissakin kohti erittäin hyvää.
Jännitystä riitti loppuun asti, mutta pakko myöntää, että loppuratkaisussa olisin toivonut voittajan olleen eri :P
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
10. kesäkuuta 2006 @ 20:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
label
Member
|
12. kesäkuuta 2006 @ 10:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Asus A8N-E Ultra
Amd Athlon 64 3200+ s939 @ 2500Mhz
Corsair 2*512 CL2.5 DDR400
Club3D GeForce 6800GS 256MB @ 482/1300 MHz
Seagate Barracuda 200GB 8M + Samsung 160GB 8M
''''random'''' 350W
& Eizo FlexScan T67 20". MX518 & Desktop keyboard -Logitech
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu..
|
BitLoop
Senior Member
|
12. kesäkuuta 2006 @ 11:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Silent Hill http://www.imdb.com/title/tt0384537/
ihan hyvä oli. Kerrankin osattu hyvin pelistä tehdä leffa.. monet asiat oli ihan kuin pelistäkin :) yleensä tuon tyyliset leffat ei onnistu olemaan lähellekkään sitä tasoa mitä pelit. esim Doom ja tomb raider ja alone in the dark ja se ensimmäinen final fantasy leffa on aika huonoja..
Final Fantasy Advent Children taas on huippuluokkaa!
mutta tosiaan silent hillin arvosanaksi laittaisin 7/10pojoa :)
Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2006 @ 11:01
|
heiksi
Senior Member
|
12. kesäkuuta 2006 @ 11:21 |
Linkki tähän viestiin
|
Mies ja alaston ase 33 1/3
Harvoin on tulee näin hauskoja elokuvia!
Kaikki mies ja alaston ase elokuvat ovat hyviä ja niille jaksaa nauraa
Kannattaa katsoa!
Pisteet: 8
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2006 @ 11:22
|
pisberg
|
12. kesäkuuta 2006 @ 11:34 |
Linkki tähän viestiin
|
the omen tuli eilen katsottua ja.. 5/10 minulta toisin en ole orginaalia nähny niin sihen en vertaillu.
Abit ip35, core 2 quad 6600@3.0Ghz + apogee GT,Msi GF 8800GTS Oc + zalman ZM-GWB8800 GT/GTS(G92),
8GB DDR2 800+ MHz Extreme Edition, samsung sata2 320GB+ 750GB, 2x zalman reserator 1, 2x240 ja 2x120 black ice gt
|
tubbana
|
12. kesäkuuta 2006 @ 17:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Mies ja alaston ase "trilogia ^^" tuli telkkarista taas katottua ja kyllä se edelleenkin ties kuinka monennen kerran jälkeen jaksaa naurattaa. Tuo 33½ taitaa olla kyllä paras niistä, annetaan sille vaikka 8¾ pojoa ^^
|
AfterDawn Addict
35 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2006 @ 18:06 |
Linkki tähän viestiin
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
12. kesäkuuta 2006 @ 18:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Final Fantasy Advent Children taas on huippuluokkaa
tää on tosiaan hyvä magna\piiretty leffa jossa juoni ja toiminta ei kerkii nukahtamaan :)
Nyt on ihan pakko sanoa tähän jotain. Itse katsoin tämän kehujen ja imdb-pisteiden perusteella ja odotin jotain hyvää.
Sain kumminkin ihan jotain muuta. Huonoin leffa mitä olen koskaan nähnyt. 1 pisteen tälle annan mutta siinäkin on puoli pistettä liikaa.
Leffan juoni (siis mikä) täyttä kuraa, leffa etenee vain toisesta taistelusta toiseen ilman mitään syytä. Kestää vielä liian kauan.
Kärsimyksen päätyttyä leffa lähti hyvin nopeasti ulos kämpästäni.
Ei näin.
Ja ei, en ole pelannut koskaan FF sarjaa (saattaa vaikutta elokuvaelämykseen hyvinkin paljon, myönnän...).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. kesäkuuta 2006 @ 18:54
|
rellonen
Newbie
1 tuotearvio
|
12. kesäkuuta 2006 @ 19:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Torrente X, arvosana 10
|
BitLoop
Senior Member
|
13. kesäkuuta 2006 @ 03:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Quote: Torrente X, arvosana 10
voi sitä vähän kommentoidakkin leffaa eikä pelkkää numeroa antaa :DD
Intel Core I5-750@3.2Ghz + CoolerMaster Hyper TX3 + Coolink SWIF2-92P) | Asus P7P55D LE | XFX Radeon HD 6950 2GT (flashed 6970 bios) | 8GB Kingston DDR3@1600Mhz
|
Mainos
|
|
|
Senior Member
26 tuotearviota
|
13. kesäkuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
dog soldiers: vähän vanha pätkä joka oli "kauhukoira kakkosessa" siinä boksissa siis. vanhaa kunnon kauhua, jota ei tänä päivänä enää ole. eli silkkaa kauhua ei mitään the village kamaa. oli niin paljon toimintaa (kauhun muodossa) että on kai pakko antaa sille 9 pistettä, tai pistetään paremmaksi ja annetaan matikkani arvosana eli 10. (tosin se oli mulla aina 4)
|