User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 01:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > paras divx:ässää toistava soitin
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
paras divx:ässää toistava soitin
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
walter1
Newbie
_
30. joulukuuta 2004 @ 06:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisivatko jotkut kertoa mikä on paras dvd-soitin joka toistaa divx ja xvid ja teksitykset voisivat kans toimia. olen lukenut näitä kommentteja ja kaikkia haukutaan mutta jos joku tietää edullisen (50-150) sellaisen dvd soitimen joka myös toimii hyvin
porari
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2005 @ 10:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
xbox on ehdottomasti paras divx soitin mitään divx dvd soitinta ei kannata ostaa bugisia paskoja ovat kaikki.
Member
_
2. tammikuuta 2005 @ 10:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eiks toi xbox pidä olla modattu et siihen saa sen media playerin jolla kattoo divx/xvid jne jne jne.. ??
porari
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2005 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pitää olla moodattu mutta sen jälkeen toimii hyvin jopa tekstityksen koko on itse säädettävissä
maihel
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LG DVX8651 se toistaa kaikki tällä hetkellä olemassa olevia video tiedosto muotoja
Supo
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Philips 737 on paras laite tällähetkellä mutta sitä ei saa enään uutena mistään.Laitteeseen tulleet päivitykset sekä yksityishenkilöiden itse tekemät päivitykset saa kyllä nykyään pakattuja elokuvia katsellessa hyvälle mielelle ;)Alussa laite oli kyllä ihan arseesta :)
Dude84
Suspended permanently
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
United 4067 on paras divx soitin ;)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. tammikuuta 2005 @ 18:49

Krea
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 19:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Älä nyt tässäkin threadissa alota tota...

lg:n 8651/8751/8851/8951 on ihan kelvollisia kun tietää miten välttää muutamat bugit mitä laitteessa on lähinnä tekstien kanssa. Bugeja on edelleen kaikkien valmistajien divx soittimissa (ja yleensä vielä samat bugit), taitaa tulla piirit kaikkiin samalta tehtaalta. Hinta pyörii satasen molemmin puolin.
tommiv
Junior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 07:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
vai united 4067, mulla oli se kuukauden päivät, ja huh huh mikä vehje. ainut hyvä koko laitteessa oli kaukosäädin. onko siihen vielläkäämn tullu teksti päivitystä. jos oikein muistan niin takaliitännät oli hyvät

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2005 @ 08:01

Junior Member

2 tuotearviota
_
15. tammikuuta 2005 @ 16:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse suosittelen Lidlin SilverCrestiä. Olen ollut tyytyväinen...
Mainos
_
__
 
_
fastboy
Junior Member
_
16. tammikuuta 2005 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parhaasta en tiedä.. Itse ostin Markantalosta Philips DVP630 soittimen 119? toimii todella hyvin tekstitkin eikä ole tarvinnut tehdä firmware päivitystäkään! Entisiä soittimia olivat Euroline ja United, mutta vaihdoin ne pois.

Eli tätä voin suositella.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > paras divx:ässää toistava soitin
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy