User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 23:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 v9 reset/eject kaapeli ?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Ps2 V9 Reset/Eject kaapeli ?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
30. joulukuuta 2004 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pitäis tietää onko kaikki karvat tossa kaapelissa ihan suoraan päästä päähän koska itselläni siinä on pari karvaa yhdessä. Eli
kuuluuko ne olla yhdessä?
Niin ja Shadow varmaan tietää mistä saa uuden kaapelin halvalla =)
Shadown
Suspended due to non-functional email address
_
31. joulukuuta 2004 @ 10:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Multa saa..;)

Ekaan kysymyksene en osaa vastata, mutta onko sen kaapelin suhteen joku ongelma?
Esim kone ei toimi?

hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
31. joulukuuta 2004 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin laitoin sen ongelman tuossa vähän aikaa sitten mutta
ei tainut tulla siihen vastauksia.
Asian ydin: Koneen kun laittaa päälle edestä (power nappula), alkaa Reset/Eject nappula vilkkua ja kelkan avaus moottorista kuuluu sellanen "ZZZZZZZZZ" ääni. Se kestää vähän aikaa ja loppuu sitten kuin myös se vilkkuminen. Eli jostain syystä se yrittää avata sitä kelkkaa heti koneen käynnistyessä. Kelkan SAA auki jos rämpyttää sitä power nappia mutta silloin se kelkka suorastaan lentää ulos.
Piiri on otettu pois jo aikoja sitten. VIKA alkoi heti kun olin asentanut piirin. Se ei toiminut hetkeäkään normaalisti.
Olen mittaillut kaikki sulakkeet ja muut systeemit mitä tulee mieleen (LA piiristä en tiedä) mutta kaikki vaikuttaa normaalilta.
Unohdin sanoa, että koneen kun käynnistää niin se menee
siihen aloitus ruutuun ihan kunnolla ja sekin toimii siitä eteenpäin. Ainut on ettei ne pallot pyöri mutta mulla ei ole se ohjain portti ollenkaan kiinni.

Eli vika on tod. näk. LA-LB piireissä, kaapelissa tai kelkan moottori on oikosulussa.

Kiitos
Shadown
_
31. joulukuuta 2004 @ 12:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olethan tarkistanut myöskin, että kaikki kontaktipinnat ovat ehjät kaapeleissa?

hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2005 @ 07:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kaikissa muissa kaapeleissa on kontaktipinnat kunnossa paitsi siinä eject kaapelissa. Siinä on yksi kontakti pikkasen kärsinyt mutta muistaakseni olin sen kyllä mitannut aikoja sitten eli pitäis toimia. Mutta tiedä sitä sitten.

Hyvät Uudet Vuodet !
Shadown
_
1. tammikuuta 2005 @ 10:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vaikea sanoa, mutta luulen vian löytyvän noista kaapeleista.

Ja oletko sen kaapelin mitannut kytkettynä vaiko irroitettuna koneesta? Sivuutan tällä seikkaa kun mainitsit jonkun johtimen olevan oikkarissa.

hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
1. tammikuuta 2005 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen mitannut sen irrotettuna. Ja siinä tosiaan on 2 linjaa toisiinsa yhteydessä. Kun vain tietäisi onko se normaalia. Mitenkäs se LA piirin kunnon voi mitata ??
Shadown
_
1. tammikuuta 2005 @ 22:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
LA kun toa ei varsinaisesti pysty mittaan, mutta toiminnassa sen huomaa.
Eli kone ei kykene toistaman mitään levyä taikka se on täysin pimeä.

Voisin itse jossain vaiheessa mitata jostain raadosta ton homman, että kuuluuko olla ainuttakaan johdinta yhdessä

hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
2. tammikuuta 2005 @ 08:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo olis mukavaa jos sais sen tiedon selville =).
Olen ymmärtänyt, että tota levykelkan avausta hoitaa LB piiri ja siitä olen mitannut sen GND-> pinni 8 välin ja mittari ei näytä mitään joten taitaa olla kunnossa ?
Mites se ps2:n BIOS piiri. Liittyykö se mitenkään tuohon avaus hommaan?
Shadown
_
2. tammikuuta 2005 @ 10:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Käsitykseni mukaan biossilla ei ole tekemistä asian kanssa. Vanhoissa koneissa joissa oli tuo BA-piiri oli ainakin muistaakseni joku inverteri homma BA piirissä joka hoisi tuota eject hommaa.

Mainos
_
__

_
hydex
Junior Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 08:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps. Noh ilmoittelehan jos saat sen kaapeli jutun selville. Helpottais itseäkin vähäsen =). Ei jaksa oikein tutkia enempää ilman sitä tietoa.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > ps2 v9 reset/eject kaapeli ?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy