User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 00:41
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > linux
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Linux
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Semi2002
Junior Member
_
3. joulukuuta 2002 @ 16:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Olen melkein koko ikäni pelaillut windowssilla mutta olen kiinnostunut tästä Linuxista ja olen lukenut paljon user's guideja ja olen yrittänyt saada niistä selvää. Mutta SSH siitä yritin lukea ja se kuulosti turvallisuuden kannalta tärkeältä joten onko ketään suomenkielistä taitajaa täällä jos on niin voiko mailata/meilata redman@luukku.com iin ja kaikki näppärät/kätevät jipot olisi kiva tietää ja onko tähän SSH/Linuxiin liittyviä linkkejä suomeksi?
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
3. joulukuuta 2002 @ 17:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Suomenkielisistä en oikein tiedä. Yliopiston sivuilta saattaisi löytyä jotain.
Näytti olevan favorites:ssa tälläinen linkki: http://www.uni-karlsruhe.de/~ig25/ssh-faq/
Monien linuxien mukana tulee kirja jossa kerrotaan ssh:sta kohtuu hyvin, varsinkin ostetuissa professional versioissa. Tuo ssh löytyy myös windowssille..
Semi2002
Junior Member
_
4. joulukuuta 2002 @ 12:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko tuo Mandreke 9.0 oikeesti noin helppo ku puhutaan ja onko siinä se SSH valmiina?
Mainos
_
__

_
Jake
Senior Member

1 tuotearvio
_
4. joulukuuta 2002 @ 15:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En ole Mandrake:n pahemmin koskenut, mutta ei ole tullut vastaan linuxia missä tuota ei olisi. Itse tykkään enemmän SuSE:sta, uusimmat versiot siitä on helppo käyttöisiä..
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > kaikki muut keskusteluaiheet > linux

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy