User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 06:59
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tiedoksi nerosta niille jotka eivät vielä tienneet
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tiedoksi Nerosta niille jotka eivät vielä tienneet
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Man-O-waR
Junior Member
_
4. joulukuuta 2002 @ 03:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tavallinen Nero osaa polttaa ainoastaan cd-r:t 700mt asti. Jos haluaa polttaa esim 800mt levyjä niin pitää asentaa Nero Express..löytyy Neron sivuilta ja voi päivittää ettei tarvitse asentaa kokonaan uusiksi. Neron käynnissä ollessa voi helposti vaihdella Neron ja Expressin välillä, jos tarvetta.
Khauron
Moderator
_
4. joulukuuta 2002 @ 09:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja mistäköhän tämmöistä olet lukenut?!
Kyllä Nero ihan nätisti polttaa minulla 90 minuutin levyjä aina tuonne 92:een minuuttiinkin asti. Onnistuneesti siis. Ja versiohan oli 5.5.9.17.1 (noin ulkomuistista).
Man-O-waR
Junior Member
_
4. joulukuuta 2002 @ 09:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no niin juuri..se 5.5.9.17 on juuri se ko. express!! sillä siis palaa ne isotkin levyt..
Khauron
Moderator
_
4. joulukuuta 2002 @ 10:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis olen noita levyjä poltellut jo versiota 5.5.8.0 joka tuli asemani mukana...
Adder_78
Suspended due to non-functional email address
_
4. joulukuuta 2002 @ 10:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kuten Khauron sanoo ei sillä neron versiolla ole mitään tekemistä ylipolton kanssa!

Itse olen poltellut 74/80/90/99 min kiekkoja vanhoilla neron versioilla! Nero Express on ihan persiistä!

Zzzzzzzzzzzzz
Chaos
Newbie
_
4. joulukuuta 2002 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minullakin on viimein ylipolttoa tuleva asema, ja nyt ongelma on sellainen, että miten saan luettua loppuun asti ylipoltettua levyä?

Tahtoo ainakin XP:n mediaplayer ilmotella virheitä.
jappo121
Junior Member
_
4. joulukuuta 2002 @ 15:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
-->Chaosmöngers
Kun nyt menit ostamaan sen LG:n aseman(?),niin niissä on sellainen vekkuli piirre,että ne osaa kirjoittaa pidemmälle kuin lukea.Mutta kyllä se lukeminenkin pitäisi onnistua ~880mb:hen asti.

Chaos
Newbie
_
4. joulukuuta 2002 @ 21:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitosta vaan japolle.
LG:llä minä noita lasinalusia tosiaan polttelen. Pitää vielä vissiin opetella sen käyttöä...
Mainos
_
__

_
Man-O-waR
Junior Member
_
5. joulukuuta 2002 @ 03:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
oh dear....itselläni ei nimittäin jostain syystä polttanut noita 800mt levyjä ennenkuin asensin sen nero 5.5.9.17..mutta anteeksi ny gauhiasti!! :(
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tiedoksi nerosta niille jotka eivät vielä tienneet

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy