User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 22.12.2024 / 16:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > lg t5100 gsm puhelin
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
LG T5100 gsm puhelin
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
markoi83
Junior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 08:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko kellään kokemusta kyseisestä puhelimesta? jos on niin tänne voisi laittaa miinukset ja plussa, kehua ja haukkua haluan tietää mahdollisimman paljon Lg:stä koska olen ajatellut ostaa kyseisen puhelimen.

hyvät uudet vuodet kaikille :-)
te87ro
Newbie
_
28. kesäkuuta 2005 @ 07:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata ostaa, paljon vikoja. Osta mielummin sony ericsson k750i. Mulla on se ja olen tyytyväinen ominaisuuksiin. sain omani tinkaamalla teknisiltä 425?.lähtöhinta 499?
http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=fi&lc=fi&ver=4000&template...
herkko.99
Newbie
_
6. heinäkuuta 2005 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse ostin kyseisen puhelimen pari päivää sitten, ja voin kyllä lämpimästi suositella kaikille!
Ainakin näin alussa puhelin on tuntunut loisto ostolta, kun vielä sain niin edullisestikin (200? + vanha Samsung SGH-X450 vaidossa).
Eikä tässä ole kyllä mitään vikoja ilmennyt, toisin kuin edellisessä samsungissa oli softa bugeja vaikka muille jakaa..

"...pojat on aina poikia, lelut vaan kallistuvat..."
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > lg t5100 gsm puhelin

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy