User Käyttäjä Salasana  

lauantai 16.8.2025 / 20:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv:ssä vain yksi scart- liitintä
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tv:ssä vain yksi scart- liitintä
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
342517
Newbie
_
1. tammikuuta 2005 @ 13:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt löytää vastausta tähän kysymykseen mutta en ole onnistunut. Eli ongelma on että meikäläisen telkkarissa on vain yksi scart liitintä. Olen aikonut hankkia digiboksin mutta huomasin nyt että jos haluaa kytkeä VHS videot (niin kuin tietenkin haluan) on oltava kaksi scart liitintä tvssä. Onko tähän ongelmaan joku ratkaisu vai voiko videon kytkeä jotenkin eri lailla ettei tarvitse kun yhtä scart liitintää telkkarissa? www.digitv.fi sivun mukaan tarvitsisin 3 scart kaapelia ja kolme antennikaapelia (ja sitten 2 scart liitintää tvssä. Videossani on 2 kpl scarttia...
n_r
Senior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 15:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpäs nyt aivan 100% varma ole, mutta etkö voisi liittää digipoksia tuohon videoiden toiseen scarttiin. Kun sitten haluat katsoa tigipokista töllöä, niin videot päälle ja TV:stä video kanava päälle - videoista varmaankin pitää valita sitten joku AUX-IN tms kanava ja silloinhan homman pitäisi toimia?

Paha kyllä mennä sanomaan kun olen itse kytkenyt niin tikipoksit teeveeteet kuin viteotkin tuon vahvistimen kautta.
Senior Member

5 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2005 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Näin toimii ,eikä tarvi laitella edes kanavia/videoita päälle.
tubbana
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2005 @ 16:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös scartille oo olemassa sellasia jatkojohtoja/jakajia. oon ainakin kaupassa nähny

If Microsoft releases something that doesnt suck, it will be Microsoft Vacuum Cleaner.
Mainos
_
__

_
Shamriel
Junior Member
_
1. tammikuuta 2005 @ 18:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on "samassa" piuhassa DVD-soitin, videot,TV, tietokone ja stereot ja periaatteessa "kaikki" on hoidettu scart-jakajalla. Ja videothan voi kytkeä antennijohdolla eli "seinästä# videoihin ja sieltä TV:seen. Sitten on todella helppoa kytkeä videot ja digiboksi yhteen scart-liittimeen. Pitää vain kytkeä se digiboksi niihin videoihin scart-johdolla. Tuolloin kuten n_r sanoikin niin pitää laittaa TV:stä videokanava päälle jolloin näkyy digikanavat.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv:ssä vain yksi scart- liitintä

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy