User Käyttäjä Salasana  
   
maanantai 7.10.2024 / 01:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > entäs kaukosäädin?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Entäs kaukosäädin?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
jkleemola
Newbie
_
2. tammikuuta 2005 @ 07:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tietääkö kukaan mistä Fintec 904'ään saa kaukosäätimen kun alkuperäinen ensin putos ja halkes ja myöhemmin katkes (samasta syystä). Kun Cittari ei kuulemma korvaa tollasesta syystä kaukosäädintä ja uusia ei myydä... Ei kukaan haluais ostaa mun DVD-soitinta et voisin ostaa uuden ;D
*wirn*



Life is, whatsoever, life..
joosu
Junior Member
_
6. tammikuuta 2005 @ 10:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eikö siihen käy mikään yleismallin kaukosäädin? osta semmonen ni eiköhän rupee pelittään taas:D
Senior Member

5 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2005 @ 10:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo luulis että yleissäätimillä sais toimiin.
Ps.onhan se fintec huono ja aiheuttaa ongelmia mutta ei se sen kaukosäätimen vika ole. :)
jkleemola
Newbie
_
11. tammikuuta 2005 @ 03:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii, semmonen auttais jos tietäsin millanen kaukosäädin siihen kuuluu... Ku oon katellu kaukkiksia, mut ainakaan missään ei lue et sopis Finteciin....

extralow,
Oon pyytäny kaukosäätimeltä anteeks kovakourasuuttani. Se ei vaan vastannut ;D
Member

1 tuotearvio
_
11. tammikuuta 2005 @ 05:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tää on vissiin yksi suurimmista kaukosäätimien valmistajista

http://www.ruwido.com/

Tolta valmistajalta löytyy täysin samoin toiminnoin olevat vaihtokaukosäätimet (layout ei välttämättä sama) melkein laitteeseen kuin laitteeseen. Löysin mm. vanhaan finluxin töllööni vaihto kaukosäätimen, joka oli parempi ja halvempi (n.50%) kuin alkuperäis-korvike! Kaikki säätötoiminnot pelaa, toisin kuin joissain yleismallin säätimissä.

EDIT: kannattaa kysellä tv-korjaamoilta tms. paikoista.

AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. tammikuuta 2005 @ 05:25

jkleemola
Newbie
_
18. tammikuuta 2005 @ 06:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noi vois kyllä toimiakin... Miten ne tilataan ja paljonko niillä on hintaa??? Kun en sivustolta löytänyt oikeen mitään sellasta tietoa.

Sain kyllä jo DVD-soittimen pois silmistäni mutta TV tarvii kaukosäätimen ja stereot vois olla hyvä käyttää samalla kaukolla ;D

Kiitoksia.

Life is, whatsoever, life..
Mainos
_
__
 
_
Member

1 tuotearvio
_
19. tammikuuta 2005 @ 04:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löysin tuon vaihto kaukosäätimen kyselemällä eri tv-korjaamoilta (keltaset sivut esiin!) ja vihdoin tärppäsi järvenpäästä, omakotitalon autotallissa toimivasta, tv-kari nimisestä firmasta.

Toi mun korvikesäädin makso markka-aikaan muistaakseni hiukan alta satasen. Nykyhinnoista ei mulla oo hajuakaan.

Tossa mun korvike säätimessä ei ole perinteistä näppäinmattoa, vaan kaikki nappulat on yksittäisiä. Huomasin asian kun säädin putos ja kuori aukes. Onneks kaikki nappulat löyty =D


EDIT: edustajakin näyttää suomesta löytyvän:

Teletarvike Järvinen OY
Toiviontie 1
SF-33920 Pirkkala
Finland
Tel: +358 3 314 302 00
Fax: +358 3 314 302 20
Mail: info@teletarvike.com
http://www.teletarvike.com


AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 19. tammikuuta 2005 @ 04:49

afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > entäs kaukosäädin?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy