User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 12.1.2025 / 06:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > valikot, äänet ja tekstit dvd:lle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
valikot, äänet ja tekstit dvd:lle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
curki
Suspended due to non-functional email address
_
2. tammikuuta 2005 @ 21:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli mulla on avi muotonen elokuva mikä pitäis saada dvd levylle niin että siihen tulee äänet, tekstit, ja valikot, niin että voin valita kohtauksen sieltä.oon yrittäny vaikka mitä mut ei. jos saan valikot ja kohtaukset siihen niin sitte ei tullu ääniä eikä tekstejä mut jos taas ei tullu valikkoa eikä kohtauksia nii sitte tuli äänet mutta ei tekstejä??? mikä mättää, tekstit pitäs varmaan liittää ite elokuvaan mut miten menee loput sitte. käytän nero startsmarttia ku se tuli poltto ohjelman mukana. en löytäny tämmöstä mistään täältä foorumilta et voisko joku auttaa??
oon siis muuttanu avi:n dvd muotoon mut en tiiä teink sitäkään oikein?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2005 @ 21:41

Senior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 07:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
JaspaJami
Senior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 10:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/omat_tekstit_dvdlle.htm

Sovellat tota ohjetta. Sillä erotuksella että joudut eka tekeen avi->mpeg muunnoksen.

Ja lisäksi teet tuolla DVD-Lab PRO ohjelmalla menut mitä noissa ohjeissa ei tehdä.
curki
_
3. tammikuuta 2005 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
noista ei kyllä selvinny yhtään mitään. sovitaanko et tekstit mä saan mutta kuinka saan ne kohtaukset? jos poltan vaikka 2 tunnin pitusen musiikki videon niin sitä ei välttämättä halua aina kattoa kokonaan vaan että sais vaihdettua biisi kerrallaan, valikot ei oo yhtä tärkeitä kunhan ne kohtaukset saisin. ton nefernetti-comin mä oon kattonu 20 kertaa läpi sielä ei oo mitään tähän liittyvää. et voisko joku vähä tarkemmin laittaa? kiitos.

edit. ja nerohan osaa tehä valikiot ja kohtaukset. mut miks ääniä ei tullu ku poltin sillä tavalla et tulee avlikot ynnä muut???

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2005 @ 13:18

Senior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 13:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aivan varmasti noista oppaista löytyy tuohon hommaan ohje...
esim. TDA softalla authoroitaessa voit lisätä chapterit tai valikot ym.
ja jos sulla on siis niin että sulla on tuo yksi iso AVI joka sisältää usean musa pätkän ja haluat sen dvd:lle niin että siinä on kaikkien biisien kohdalla chapteri niin sen voi tehdä tuolla TDA softalla kun sen ensin pakkaa mpeg formaattiin ja sitten syöttää tuolle TMPGEnc DVD Authorille... tai vaihtoehtoisesti DVDlabille jolla saa myös chapterit ja lisäksi menun jos haluaa.
JaspaJami
Senior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 05:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ohejeissako ei puhuta mitään Chaptereista. Muuten vaan tuossa ohjeessa minkä itsekkin esitin oli tarvittavien ohjelmien listassa ChapterXtractor.
Quote:
3.Chapterit

Käynnistä ChapterXtractor.

Valitse FORMAT-sivu. Muuta "Presets"-kohtaan SVCD(hh:mm:ss:cc)

ja paina lopuksi OPEN IFO, ja hae taas kerran se sama .IFO-tiedosto.

Näyttöön pitäisi nyt ilmestyä chaptereiden ajat muodossa: 01:27:36:16.
Quote:
Seuraavaksi tuomme Chapter-tiedoston.

Paina Movie1-ikkunassa hiiren oikealla ja valitse Chapters -> Import Chapters

ja hae se tekemäsi elokuvan nimi.txt-tiedosto. Paina Proceed.

Ohjelma lisää chapterit ja ilmoittaa lopuksi Finished!
Mainos
_
__

_
curki
_
7. tammikuuta 2005 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kuinka mulla häviää äänet ku poltan dvd:lle? oon muuttanu winavilla (onko parempia?) avi:n dvd:ks. ja jos poltan nerolla valikkojen kans nii ääniä ei tuu?? ei se edes anna lisätä niitä ääni tiedostoja. ku vois luulla et ne tulee ku polttaa pelkät videot mut ei tuu?
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > valikot, äänet ja tekstit dvd:lle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy