User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 13.7.2025 / 20:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mitä ohjelmia käytätte dvd:lle pakkaamiseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
mitä ohjelmia käytätte dvd:lle pakkaamiseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
simpu911
Junior Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 14:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ku haluaisin polttaa leffoja ja kattoo niitä sitten dvd:llä.miten ja millä pakkaatte elokuvia penempään tilaan eli dvd:lle.ku niihin 4.7gb levyihin ei oikein mahu mikään kokonainen leffa.
Arnolds2
Member
_
3. tammikuuta 2005 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
En tiedä kyllä mitään leffaa joka ei mahtuisi DVD:lle mutta saatan olla vääräässä.Itse oon käyttäny yhdistelmää DVD2SVCD+CCE ja mahtuu.Tietenkin jos haluu muutakin kuin pelkän leffan niin siitä en sitten tiedä.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite käytän sonic my dvd,ilmeisesti pitäis kokeilla jollai muulla mut ky yrittää laittaa esim uunoo levylle ni se ei anna polttaa sitä ku se näyttää että se ei mahu yhelle dvd:lle.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite käytän sonic my dvd,ilmeisesti pitäis kokeilla jollai muulla mut ky yrittää laittaa esim uunoo levylle ni se ei anna polttaa sitä ku se näyttää että se ei mahu yhelle dvd:lle.
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD2ONE (maksullinen)
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd-r_ohjelmat/dvd2one.cfm

DVD Shrink (ilmainen)
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd-r_ohjelmat/dvd_shrink.cfm

Itse käytän varmuuskopiointiin tällaista yhdistelmää:
Smart ripper -> DVD2ONE -> B's recorder gold (tää polttosofta tuli aseman mukana)

Täällä lisäksi tietoa/oppaita:
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/75696

AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 09:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul on nyt toi dvd shrink mut ku sen kans menee hermot ku en oikei osaa käyttää sitä.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 09:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä katoin nuo linkit mut ku olen tekemässä koneelta levylle en levyltä koneelle.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 09:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
siinä tarvitsen apua..
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 10:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikös tolla shrinkilläkin pysty hoitamaan tuon kovolta DVD:lle homman?
En tiedä kun en ole ko. ohjelmaa käyttänyt.
Viisaammat vois kertoa.

DVD2ONE:lla homma menee kutakuinkin näin:
1) Valitset lähde kansion (siis sen johon elokuva ripattu)
2) Valitset kohdekansion (se mihin ohjelma kirjoittaa pakatun elokuvan)
3) Määrittelyt (ekstrat mukaan/pois, haluamasi ääniraidat, haluamasi tekstitykset)
4) Poltto levylle jollakin softalla.

AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 10:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitä tarkoittaa tuo että pakattu elokuva tarvitseeko elokuva pakata pienemmäksi jollain ohjelmalla että se mahtuu levylle siis dvd-r levylle?
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
ku haluaisin polttaa leffoja ja kattoo niitä sitten dvd:llä.miten ja millä pakkaatte elokuvia penempään tilaan eli dvd:lle.ku niihin 4.7gb levyihin ei oikein mahu mikään kokonainen leffa.
Quote:
mitä tarkoittaa tuo että pakattu elokuva tarvitseeko elokuva pakata pienemmäksi jollain ohjelmalla että se mahtuu levylle siis dvd-r levylle?
Ei ne 7.5 gigaa mahdu ilman pakkaamista tavalliselle dvd-r:lle.
Aloittelijalle on ehkä paras tai ainakin helppo oppia DVD Shrink
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mites sillä dvd shrinkillä pakataan.Ja mitä minun pitää tehdä että saan sitte loppuen lopuksi katella leffaa dvd soittimesta
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 11:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No luppujen lopuksi sun ei tarvii tehä juuri mitään... levy koneeseen (open disk, jos on useampi cd/dvd asema niin etit missä asemassa leffa on).
Sit painaa backup nappulaa ja valitsee target kohtaan dvd polttavan tai jos tahtoo kovalevylle niin sen.

Tää ohje pätee ellet tahdo muutella menujen/leffan/extrojen pakkaus suhdetta.

Tossa linkki oppaaseen http://fin.afterdawn.com/artikkelit/arkisto/dvd-9_dvdr-levylle_dvd_shrinkilla.cfm
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 12:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo varmasti toimii mut mulla on toi pelkkä elokuva koneella en ole ripannut enkä pakannut mitään ni ei se onnistu ku ei ole mitään vob tiedostoja eikä levylläkää ole mitään.ei se onnistu sillo dvd shrinkillä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2005 @ 12:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVD leffoissa on aina *.vob tiedostoja. Muuten se ei ole dvd leffa. Sinulla on siis leffa joko ihan muussa formaatissa tai imagena tai pakattuna. Eli mikä sen pääte on. Ja KÄYTÄ AINA edit nappulaa jos joku ei ole kerennyt jo kirjoittaa viestisi alle mitään!
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 12:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se leffa on avi.mä oon hakenu sen dc:stä mut ku en saa sitä dvd-r levylle.kyl mä jotai pienijä olen saanu jotka mahtuu siihen levylle.leffa joka ei mahdu on esim.700mb ja yli.
Senior Member

5 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2005 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Quote:
Itse käytän varmuuskopiointiin tällaista yhdistelmää:
Smart ripper -> DVD2ONE -> B's recorder gold (tää polttosofta tuli aseman mukana)
Hanki AnyDVD tai ilmainen DVD43 ,niin DVD2ONE hoitaa koko rippauksen pakkauksineen 15-25 Min.
Sukkula
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 13:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://www.nefernetti.com/oppaat.php tuolt kannattaa käydä kattoon jos vaikka löytyy jotain kätevää ohjetta..
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 13:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt kun se selvis ettei se OLE dvd jota tahdot dvd levylle niin tossa pari ohjetta.

Ohjelmat löytyy varmaan www.google.fi

http://www.nefernetti.com/divx-xvid-dvd_lle.htm
http://www.nefernetti.com/divx2dvd_.htm
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2005 @ 13:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No on kyllä ihme jos reilu 700 megainen (=0,7 gigaa) tiedosto ei muka mahdu dvd:lle! Kannattais tuossa vaiheessa itekkin jo ruveta miettii et mikä olisi vikana jos se ei sinne mene ja jos ei keksi niin kyselee vähän viisaammin! Ja jos sitä ei sitten tarvi katsoa dvd-soitimella niin polttele vaikka data dvd:nä. Menee kuule aika monta tollaista leffaa yhelle kiekolle.
Member

1 tuotearvio
_
4. tammikuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja voisit myös mainita että toimiiko noi DIVX:t(AVI:t) sun DVD soittimella. Tosta ekasta viestistä se ei ainakaan mulle vielä valkene.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä toimii ja en tiiä mut ku laitan sen esim.uunon sonic mydvd ohjelmaan nii se ei anna polttaa sitä.
simpu911
Junior Member
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kyllä toimii ja en tiiä mut ku laitan sen esim.uunon sonic mydvd ohjelmaan nii se ei anna polttaa sitä.
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2005 @ 17:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Etpä ole ajatellut polttaa sitä uunoa datalevynä CD-LEVYLLE. Ja divx:it yms. sellaiset poltetaan AINA datana jos on soitin joka ne toistaa eikä ole välttämätöntä saada sitä viralliseen DVD rakenteeseen. Silloin se joutuu tosin koodaamaan uudestaan ja laatu huononee.Unohda nuo DVD-elokuvien teko ohjelmat nyt vähäksi aikaa ja säästä ne niihin "oikeisiin" dvd-leffoihin. Niin ja tuon levyn voit siis tehdä vaikka nerolla. Ja muista ruksata että se sulkee sen levyn.
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
5. tammikuuta 2005 @ 03:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitän vinkistä! Enpä ole tuotakaan huomannut.
Quote:
Hanki AnyDVD tai ilmainen DVD43 ,niin DVD2ONE hoitaa koko rippauksen pakkauksineen 15-25 Min.

AMD Athlon 64 3500+
GeForce 6600GT 128Mb
2Gb
250Gb+250Gb
Win XP pro

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > mitä ohjelmia käytätte dvd:lle pakkaamiseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy