AC97-ajureista
|
|
ernoee
Junior Member
|
3. tammikuuta 2005 @ 18:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli kun havaitsin säröä ja muuta rutinaa äänissä, hain Realtekin sivuilta "uusimman" ajurin ko. äänikorttiin. Mutta nyt pelien valikoissa, ja dvd-soiton ja BSplayerin pysäytyskuvissa yms. kuuluu surinaa. Tämä häiritsee erittäin paljon. Eli jos jollakin on ollut samankaltainen ongelma, voisitko kertoa miten sait hommat kuntoon. Tuon uusimman ajurin hain siksi kun aiemmin oli erinlainen ääniongelma, joka korjautui tuolla uudemmalla, mutta nyt on tämä uusi vika. Olen yrittänyt etsiä eri ajureita mutta en ole oikein onnistunut löytämään. Jos voisitte laittaa linkin tms. tai kertoa vinkkejä.
kiitoksia etukäteen niille jotka vastaa.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2005 @ 19:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko kokeillut asentaa uudestaan ne kyseiset ajurit? Ja
mikä sen ajurin versio on? Esim. voisit kokeilla vanhempia ajureita..
Mulla itelläni on samanlainen äänikortti ja ajurin versio on 5.10.0000.5620 ja hyvin on toiminu.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2005 @ 19:24
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2005 @ 19:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Oletko varma että johdot ja äänentoistovehkeet ovat kunnossa. Ne voisi olla osa syynä ongelmaan.
|
ernoee
Junior Member
|
3. tammikuuta 2005 @ 19:39 |
Linkki tähän viestiin
|
Vika ei ainakaan ole kaiuttimissa eikä piuhoissa, siitä ainakin olen 100% varma.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
3. tammikuuta 2005 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
käynnistä/start->suorita/run->sndvol32
tuolta vaimennettu turhat äänlähteet?
|
ernoee
Junior Member
|
4. tammikuuta 2005 @ 07:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Oon yrittänyt etsiä kaikenlaisia ajureita mutta en ole kunnollista vielä löytänyt. Realtekin sivuilta ei ainakaan saa mitään mikä toimii. Mistä niitä vanhempia ajureita kannattaisi etsiä? Googlesta löytyy mutta niissä aina tulee että Page cannot be found tms. kun yrittää ladata.
|
Moderator
5 tuotearviota
|
4. tammikuuta 2005 @ 18:35 |
Linkki tähän viestiin
|
|
ernoee
Junior Member
|
5. tammikuuta 2005 @ 07:38 |
Linkki tähän viestiin
|
Kiitos vain vaaivannäöstä mutta tuo sivu kuuluu juuri niihin jossa tulee aina se Page cannot be displayed kun yrittää ladata mitä tahansa noista.
|
Lerppu
Senior Member
|
5. tammikuuta 2005 @ 08:33 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2005 @ 08:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Laita kone kuntoon ,minä saan ladattua ihan mitä vaan "Joukon sivulta".
Peerguardian???
|
tatemus
Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2005 @ 12:31 |
Linkki tähän viestiin
|
olen samaa mieltä extralow kanssa kyllä lataus onnistuu hyvin.
|
ernoee
Junior Member
|
5. tammikuuta 2005 @ 13:11 |
Linkki tähän viestiin
|
ahaa. Taitaa mun selaimessa olla asetuksissa vikana (yllätys) jotain.
|
Member
1 tuotearvio
|
5. tammikuuta 2005 @ 13:36 |
Linkki tähän viestiin
|
Ac97 viimesimmät ajurit ei tue windowsia ainakaan kun sen kautta hain kys. ajureita mutta mulla ne toimii ongelmitta. Ac97 on integroitu emolevyyn jos se tieto ketään auttaa... auttasko uusin biossi?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2005 @ 17:26 |
Linkki tähän viestiin
|
AC-97 ei siis ole mikään valmistaja vaan standardi ei piirin valmistaja noita ajureita tekee, Realtek ei siis ole sama kuin AC-97, BIOS:illa ei pitäisi olla mitään merkitystä integroidun äänikortin toiminnan kannalta.
|
ernoee
Junior Member
|
5. tammikuuta 2005 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
voisin muotoilla tuon tän topicin aiheen uudelleen tällaiseksi: DVD-soitossa (kelauksessa, pysäytyskuvissa ja valikkojen välisissä latauksissa) ja pelien valikoissa kuuluu ärsyttävää surinaa. Ajuri on 3.68 eli Realtekin sivujen mukaan uusin. DirectXkin pitäisi olla sopiva (taisi olla 9.0c). Eli voisiko vika plla ajurissa vai joissain asetuksissa?
|
thing
Suspended due to non-functional email address
|
5. tammikuuta 2005 @ 18:07 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2005 @ 18:14
|
Mainos
|
|
|
jartar
AfterDawn Addict
2 tuotearviota
|
5. tammikuuta 2005 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Thing ei taida ymmärtää että kyseessä on INTEGROITU äänikortti eli se on kiinteänä emolevyllä.
|