User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 03:23
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avi(23,976 fps=ntsc) + str/sub --- dvd(25 fps=pal) + tekstit
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
avi(23,976 fps=ntsc) + str/sub --- dvd(25 fps=pal) + tekstit
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Miqqo
Newbie
_
5. tammikuuta 2005 @ 21:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli otsikon yhtälöön vastaus. Ja ei kiitos niitä samoja vanhoja avi2dvd ohjeita, kun niitä olen lukenut. Kyllä avin kääntäminen dvd:ksi onnistuu, mutta kun siitä dvd:stä PITÄÄ tulla PAL formaatin levy, ja alkuperäinen avi tiedosto on ntsc formaatissa.

Tähän jos joku osaa vastata, niin olen kyllä kiitollinen kun oon aika kauan koittanu erilaisilla ohjelmilla, mutta ei.
Staff Member

32 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2005 @ 09:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei tuota NTSC->PAL muunnosta kannata tehdä. Joko joutuu ääniraitaa muokkaamaan tai sitten video:ta säätämään.
tmpgenc:illä voi kokeilla, käyttää sitä alussa olevaa wizardia.

http://www.canopus-uk.com/UK/products/ProCoder2/pm_procoder2.asp
tuolla homma kuulemma onnistuu ihan OK, tosin hintaakin on aika pirun paljon.
Miqqo
Newbie
_
6. tammikuuta 2005 @ 09:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pakko olis PAL saada, kun PS2 ja vanha tv ei toista ntsc levyjä.. Ja Procoder 2:sta olen kokeillut, mutta laatu oli jotenkin heikkoa =/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2005 @ 09:58

n_r
Senior Member
_
6. tammikuuta 2005 @ 11:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun tuo video on filminopeudella, niin se on "helppo" muuntaa PALiksi. TMPGEncissä on Do not change FPS tai jotain siellä optioissa. Kun tuota käyttää, niin TMPGEnc siirtää videon sellaisenaa frame framelta PAL muotoon. Tästä tapahtuu 4% nopeutus videolle joten ääni pitää nopeuttaa myös.

Olen tuollalailla muuttanut pari filminopeudella ollutta NTSC levyä PAL muotoon.
Mainos
_
__

_
Miqqo
Newbie
_
6. tammikuuta 2005 @ 11:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nyt löyty tommoset ohjeet, millä ton sain tehtyä... levystä tuli PAL ja toimii ps2:ssa ;)

http://www.divxfinland.org/ohjeet/avidvd/avi2dvd_tomik.html

Jos jotain huomauttamista tohon kyseiseen ohjeeseen, niin kertokaa ;)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > avi(23,976 fps=ntsc) + str/sub --- dvd(25 fps=pal) + tekstit

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy