User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 02:48
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > omistatko nettiadapterin, jos omistat, mitä pelejä sillä pelailet?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Omistatko nettiadapterin, jos omistat, mitä pelejä sillä pelailet?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Mansonite
Junior Member
_
8. tammikuuta 2005 @ 10:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistan ja pelejä joita pelailen:
THUG
nimimerkki: [FIN]Mansonite

NFSU
nimimerkki: holyrider666 :) en keksiny muutakaan :D
/toni/
Newbie
_
8. tammikuuta 2005 @ 14:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Vähän aiheen ohi, mutta Prisma myy nettiadapteria hintaan 9.95EUR
zappo
Newbie
_
10. tammikuuta 2005 @ 05:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä Prismassa? Kuopion Prismassa hinta näkyy olevan 32,90?
/toni/
Newbie
_
10. tammikuuta 2005 @ 05:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Turku, Piispanristin Prisma. Ostin jo kaksi, toisen pikkuveljelle.
Mansonite
Junior Member
_
10. tammikuuta 2005 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
häh? mistä te nyt puhutte?
Kyl mul on nettiadapteri ja ostin sen Prismasta, maksoi juuri tuon verran 9,95?, mutta mä nyt haluan tietää moniko täällä omistaa nettiadapterin ja mitä pelejä sillä pelailette netissä ja millä nimimerkeillä???
pekka1982
Suspended due to non-functional email address
_
10. tammikuuta 2005 @ 18:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
killzone ja wrc 4
nimimerkki: pekkafin

pentium 4 3.2 ati9600xt nokia210t salora420c humax1201c
kalja
_
16. tammikuuta 2005 @ 14:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Killzone, NFSU
Nimimerkki kalja

| PS1 | PS2 | PSP |
jokisam
_
16. tammikuuta 2005 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin tuolt jumbosta!! prismasta alle 10 €
Mansonite
Junior Member
_
18. tammikuuta 2005 @ 05:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No emmä nytten kysykkään mistä olet ostanut nettiadapterisi, mitä mä sillä tiedolla teen :D
Tuoppiii
_
29. tammikuuta 2005 @ 19:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse pelaan SOCOM2:a, Ghost Regon Jungle Storm:a ja Hardware online (Tuli ilmaseksi Centreal Stationin kautta) Kaikki pelaan nimellä Finnishboy

Mun helmi: Intel pentium 3.2Ghz, 800Mhz väylänopeus, Kovalevy: 200gt, Näytönohjain: NVidia 6600 YM
konstis
_
25. helmikuuta 2005 @ 13:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelaan pelkästään NHL 2005 nyt, kun ei ole muita vielä mitä pelata. Ostin tämän kyseisen laitteen muuten samassa paketissa NHL 2005 kanssa, taisi maksoa vaivaiset 75 euroa.

1337
Moderator
_
25. helmikuuta 2005 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Adapateri on mutten mitään netis pelaile tossa kovalevyn takiahan se tuli hommattua :)

Mainos
_
__

_
tuomari20
Newbie
_
25. helmikuuta 2005 @ 20:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pystyykö muuten modpiirin kanssa pelaamaan poltettuja pelejä onlinessa? Kun olen kuullut ettei tämä olisi mahdollista, että ainoa keino on kytkeä piiri pois päältä, ja silloinkin vain alkuperäiset tietenkin toimivat?
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > ps2 > omistatko nettiadapterin, jos omistat, mitä pelejä sillä pelailet?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy