User Käyttäjä Salasana  

tiistai 22.7.2025 / 00:54
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > millä menut dvd:lle
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Millä menut DVD:lle
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
ipzu
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2005 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkäs, millä ohjelmalla pystyisi tekemään omatekoiseen DVD:hen menuja/valikoita? Olen koittanut niitä väsätä DVD-polttavan mukana tulleilla ohjelmilla, mutta rakennetta eikä muitakaan asetuksia saa kunnolla asetettua. Onko pelkästään menujen tekoon tarkoitettua ohjelmaa, vai pitääkö se tehdä jollain "monitoimityökalulla".

Yritän siis tehdä DiVX-leffasta DVD-muotoon elokuvaa, kaikki muu tekstityksistä lähtien on hallussa, mutta menut eivät ole mielestäni kovinkaan hyvät? Pitääkö koko DVD-R:n rakentaminen aloittaa alusta, onko tähän jotain valmista opasta jossain?

Kiitos, jos joku viitsii auttaa ^_^

äLä vittuiLe muLLe...

-saunan takan on vielä tilaa.....
n_r
Senior Member
_
8. tammikuuta 2005 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Enpä tiedä miten tosiaan olet homman tehnyt. Itsellä on yleensä se tilanne kun menua alan rakentamaan (ja lopullista DVD:tä koostamaan eli authorisoimaan), niin mulla on video m2v muodossa, audio joko WAV tai ac3 muodossa, tekstityskiä en ole tehnyt.

Nuo filet lataan sitten authorointi softaan, aiemmin käytin TMPGEncin DVD Authoria, mutta se on kovin rajoittunut. Sitten harkitsin Adoben Encoren hankkimista mutta hintaa on. Vegas5:n mukana tulisi DVD Architect mutta kun on jo nelonen. No onneksi sitten hoksasin tuon DVD Lab Pro:n. Sillä saa tehtyä menuja kohtalaisen vapaasti. Ilmeisesti ei kuitenkaan aivan yhtävapaasti kuin Encorella? Ja tuolla onnistuu tekstityksienkin teko nopsaan ja jos on jo valmiit tekstit niin ilmeisesti importti onnistuu jos oikeassa muodossa. Menujen navigoinnin voi itse suunnitella jos haluaa. Pitää vaan jatkaa harjoituksia...
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > dvd-r -keskustelu > millä menut dvd:lle

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy