User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 8.1.2025 / 05:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > tietokone kaatuilee, joku ajurijuttu..
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Tietokone kaatuilee, joku ajurijuttu..
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Newbie
_
11. tammikuuta 2005 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eilen ja tänään on käynyt niin, että kun olen sulkenut Mozillan tai Firefoxin, koko kone menee nurin. Sitten se käynnistää itsensä uudelleen ja ilmoittaa että järjestelmä on toipunut vakavasta virheestä tai jotain sellaista. Sitten kun annoin sen raportoida virheestä, se antoi mulle tällaisen linkin:

http://oca.microsoft.com/en/response.aspx?SGD=c846f623-065a-4d6d-b2d3-ee6d0232a823&SID=64

Mä en tajua ATI Graphics Driverista mitään. Onko se joku välttämätön ja mitä mun nyt pitäis tehdä. Toi kaatuminen hävitti mun suosikit ja aloitussivun aina siitä selaimesta, kunpi sen kaadon aiheutti. Kiva homma hankkia kaikki linkit ja asetukset takaisin...

Auttakaa!

Mulla on siis xp ja mä en ole kovin taitava näissä jutuissa. Onnistuin kuitenkin löytämään tällaisen palstan, jossa tuntuu olevan it-neroja :)
sniperfin
Senior Member
_
11. tammikuuta 2005 @ 16:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lataa tämä http://www2.ati.com/drivers/wxp-w2k-catalyst-8-082-041130a-019577c.exe paketti ja aja se latauksen jälkeen. Painelet vain next nappulaa ja käynnistät koneen kun pyydetään.
Newbie
_
12. tammikuuta 2005 @ 13:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei, kiitos paljon! Nyt toi on asennettu ja kun restarttasin koneen, tuli esiin resurssienhallinnassa support-kansio, joka siis sisältää ton mainitsemasi paketin, joka sitten taas sisältää paljon kaikenlaista (mm. Driver- ja CPanel-kansiot). Pitääkö mun tuolta sisältä vielä ajaa joku juttu? Se asennusjutun tein (eli klikkailin nextiä kunnes homma oli valmis ja piti uudelleen käynnistää kone).

Aika jännä juttu, jos joku vanhentunu näytönohjain voi kaataa koneen. Toivottavasti nyt kone toimisi taas normaalisti.

Kiitos avusta :)
Mainos
_
__

_
sniperfin
Senior Member
_
12. tammikuuta 2005 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hiirun oikeella työpöydällä painat ja valitset ominaisuudet(properties).Asetukset välilehdellä(settings) on lisäasetukset nappula(advanced),sieltä pääset säätelemään kaikenlaista.Tuo kansio sisältää vaan ton paketin sisällön jonka se purki sinne asennuksen ajaksi. Voit ottaa ton alkuperäsen paketin talteen jonnekin, ettei tartte uudelleen ladata ja poistaa sen c:/ati/support hakemiston.Muita juttuja ei tartte tehdä.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > tietokone kaatuilee, joku ajurijuttu..

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy