DVD-soitin ei lue VCD formaattia
|
|
wertti
Junior Member
|
8. joulukuuta 2002 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Minulla on sonyn DVD-soitin, joka ei lukenut cd-r levylle poltettua VCD:tä. Sen pitäisi lukea cd-r levyt ja cd-rw levyt.
Poltin mpeg-elokuvan nerolla VCD:ksi ja kun laitoin cd:n sisään DVD soittimeen, niin näytössä luki insert disc. Voisko joku kertoa missä vika? Olen kuullut että sonyn laitteeet lukevat vain sinipohjaisia cd-r levyjä, mutta en oikein tahdo uskoa tuota. Kertokaa mitä pitää tehdä?
|
moovi
Junior Member
|
8. joulukuuta 2002 @ 12:28 |
Linkki tähän viestiin
|
No se soitin ei tue tota vcd:tä :)
|
Faller
Newbie
|
8. joulukuuta 2002 @ 14:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Voi voi :)
Se vain on nyt niin että dvd-soittimesi ei tue vcd formaattia. Eli jo ostaessa kannattaa katsoa mitä formaatteja soitin tukee.
|
2te
Member
|
9. joulukuuta 2002 @ 05:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Sonyn kanssa toimivia cd-r levyjä on vain vaikea löytää. Osta kiltisti cd-rw levyjä, polta vcd:t ja nauti elokuvista.
Se sinipohjaisuus on puppua. Täällä kirjoitetun perusteella ainoat toimivat levyt on princon merkkisiä, eikä ilmeisesti suomessa niitä myy yksikään.
Muutaman audio cd-r levyn olen saanut toimimaan. Sonyn levyt ehkä parhaiten.
HUOM! polttonopeus kannattaa pitää 4x, niin varmemmin onnistuu.
|
vr6
Inactive
|
9. joulukuuta 2002 @ 12:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Sininen pohja ainakin toimi 7700 soittimessa, vihreitä ei suostunut lukemaan ollenkaan eli värillä on väliä ainakin Sonyssa.
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
9. joulukuuta 2002 @ 17:46 |
Linkki tähän viestiin
|
Princo taisi olla ainoa valmistaja, jonka CDR -levyt toimivat Sonyn soittimissa. Muuten pitää käyttää CDRW:tä.
|
wertti
Junior Member
|
13. joulukuuta 2002 @ 18:25 |
Linkki tähän viestiin
|
OK. Nyt lähti toimiin. Kiitti vaan =)
|
Lagu
Newbie
|
14. joulukuuta 2002 @ 11:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Princo taisi olla ainoa valmistaja, jonka CDR -levyt toimivat Sonyn soittimissa. Muuten pitää käyttää CDRW:tä.
------------------------------------------------
Mihin toi väite perustuu? Minulla on toiminut moitteita vcd/svcd mitkä on poltettu TDK:n CD-R levyille, soitin on sonyn dvp-ns700v.
|
Pehmo
Newbie
|
14. joulukuuta 2002 @ 15:00 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuossa sinipohjaisuudessako se piileekin? Poltin meinaan ensin elokuvan TDK:n siniselle rompulle ja tän jälkeen toisen elokuvan Maxelin cd:lle joka oli vihreä. Täytyykin koettaa tuota cd-rw:tä.
|
Mainos
|
|
|
I hate titles
35 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2002 @ 15:05 |
Linkki tähän viestiin
|
Väite perustuu noin sataan käyttäjäpalautteeseen enkkuforumeissamme ja VCDHelpissä. Ongelma _ei_ koske kaikkia Sonyn malleja, mutta lähestulkoon kaikkia kyllä.
|