User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 17.8.2025 / 10:16
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto ongelma...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Poltto ongelma...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
The_Kouhi
Newbie
_
12. tammikuuta 2005 @ 07:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok... eli yritän polttaa 700 mb cd:lle 670Mt .avi elokuvaa. Saan virhe koodin Calibration area full.Sen jälkeen visesti Invalid write state, Tätä ennen sain kuitenkin toisen elokuvan poltettua samanlaiselle cd:lle ilman ongelmia paitsi että polton lopussa nero antoi sata virhe ilmotusta ja sanoi polton epäonnistuneen... Tämä cd kuitenkin toimii ja elokuva pyörii hyvin...
Liittyykö nämä jotenkin toisiinsa ja miten saisin taas homman pelaan?

Cd on maxell cd-r 80XL-s
polttava asema HP CD-Writer Plus 7200 series

Kouhi

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. tammikuuta 2005 @ 08:47

Ufferi
Newbie
_
13. tammikuuta 2005 @ 15:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tohon en osaa sanoa mutta mulla olis kans ongelmaa polttaessa. Eli siisku poltan jotain dvd:tä niin en saa enää poltettua muutakun 4x jo koitan laittaa vaikka 2-2.4x nii se vaihta sen itte 4x ja samoin käy jos koitan polttaa nopeempaa :/.
tuomas_00
Junior Member
_
14. tammikuuta 2005 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko ihan uusia nuo asemat? mulla oli ainakin tollasia ongelmia vähän ennen ku mun polttava hajos.
Mainos
_
__

_
Ufferi
Newbie
_
14. tammikuuta 2005 @ 18:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no tuo mun asema on ostettu viimme kesänä. Se on muutaman kerran ennenku rupes tuo nopeus homma tökkii nii tehny nii et yhtä äkkiä periaattees se "tilttaa" niin, että joutuu koneen sammuttamaan ja sitte nyppäämään virtajohdon irti koneen takaa ja laittaa uusiks kiinni sitte toimii taas hyvin. Sitte tos vaa on se, että normaaleis cd-r levyis nii ei oo mitään ongelmaa ton nopeuden vaihdon kans et silleen.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > poltto ongelma...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy